וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "הרווחנו היום את דאוסון". נבדקת אופציית גרגורי ורגאס

5.11.2016 / 22:04

בראשון לציון היו מרוצים מהניצחון על גלבוע/גליל, אך לא מהדרך, המאמן: "לא מורידים ציפיות, לא היה משחק טוב". נאנסי מקשה על שחרור אקס מכבי חיפה. בית הלחמי: "גאה בשחקנים שלי"

one

מכבי ראשון לציון רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה השלישי שלה בחמישה מחזורים כשגברה על גלבוע/גליל 73:75 בתום דרמה גדולה. הקבוצה של אריק שיבק שיחקה לא טוב, ופיגרה לקראת הסיום 69:63, אלא שאז החלה קאמבק, בסיומו קלע שון דאוסון את סל הניצחון, 21 שניות לסיום. הכתומים ייצאו השבוע לונציה למשחק ליגת האלופות הרביעי שלהם, ובינתיים ממשיכים לחפש אחר רכז זר שישלים את הסגל, כשאחד המועמדים הוא גרגורי ורגאס, אקס מכבי חיפה, שמשחק העונה בנאנסי. בקבוצה נמצאים בקשר עם ורגאס, אך הוא לא מקבל את השחרור מקבוצתו הצרפתית, ובמקביל נבדקות אפשרויות נוספות.

"לא היה משחק טוב שלנו, 20 איבודי כדור בוודאי זה לא משחק טוב", סיכם המאמן אריק שיבק, "דיברנו על זה כל המשחק, לא לכדרר, אבל זה הפך להיות בסוף סמול בול, לא תרגלנו חמישייה עם אנתוני בעמדה 4 באימונים. לא רציתי לרדת לארבעה גארדים. בסוף תודה לאל עשינו פעולות טובות שהביאו לנו את המשחק. לגבי האופי, נתתי הרבה מחמאות לשחקנים אחרי קרשיאקה, זאת קבוצה של שחקנים עם אופי, וצריך לציין את אלישי, זה אחד המרכיבים של ה-DNA שלו".

על הבעייתיות בסגל הוסיף המאמן: "אנחנו לא מורידים ציפיות, יש לנו מטרות לטווח ארוך ולא לטווח קצר. קרו לנו כמה דברים בקבוצה שזה דברים שצפינו אותם, ואנחנו בשלב הזה של החוסר היציבות שידענו שיהיה לנו. לא ידענו שנצטרך לשחרר את ג'ו ג'קסון, אבל הצטרף אלינו בחזרה שון, והוא לא כל כך בעניינים, בסוף הוא עזר לנצח, אבל הוא עדיין טיפ טיפה לא השון שאנחנו מכירים. במשחק הזה הרווחנו אותו. זה משפיע, זה משפיע על השחקנים הנמצאים, שון הגיע, ג'ו הלך, מחפשים להוסיף עוד רכז, אין הרבה בשוק, אבל אנחנו מחפשים ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין מה שאנחנו צריכים. ברגע שהשחקן הזה יהיה אז הרבה פלונטרים ישתחררו. כולם מבינים שזה מה שצריך, אבל לא רוצים להביא סתם, אלא משהו שיתאים לנו".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 73:75 את גלבוע/גליל עליון

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ניב אהרונסון
"רוצים להביא שחקן שיתאים". שיבק/ניב אהרונסון

בגלבוע/גליל כעסו מאוד על השיפוט בסיום, במיוחד על אי שריקת העבירה שבוצעה על חואקין שוכמן, במהלך שהוביל לסל הניצחון של דאוסון. מרפי הולוואי נעדר בשל קרע קטן בשריר הירך, והוא צפוי לשחק במחזור הבא נגד הפועל אילת. "אני מאוכזב מהתוצאה אבל מאוד גאה בקבוצה שלנו, מאוד גאה בשחקנים, לא היה שחקן היום שלא השאיר את הלב על המגרש, זה מה שביקשתי מהשחקנים", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, "נתנו משחק אדיר, רצינו לנצח אבל לא יכול לבוא בטענות לאף שחקן. הישראלים שלנו לא נופלים מאף ישראלי באף קבוצה, וככה אנחנו מאמינים ומוכיחים את זה בכל שבוע, חבל שלא ידענו לקחת את המשחק אבל לא יכול לבוא בטענות לאף שחקן, שמנו פה הכל ואני גאה בהם. היה מומנטום בחטיפה של סקוורר או זיו בן צבי, והחסימה של כדיר שינתה את המומנטום, קיבלנו שלשה גדולה מהזר שלהם עם היד בפנים. הם עשו את הפעולות הנכונות בסיום וכנראה בגלל זה הפסדנו. אנחנו קבוצה, וכיף לראות אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully