וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברסי: דג'וקוביץ' הודח, מארי רחוק ניצחון אחד בלבד מפסגת הדירוג

הסרבי נכנע ברבע הגמר 6:4, 7:6 מול מארין צ'יליץ' הקרואטי, הבריטי גבר 6:7, 5:7 על תומאס ברדיך. אם מארי יצליח להעפיל לגמר, הוא יטפס לפסגת הדירוג אחרי 76 שבועות במקום השני

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בדרך לאבד את הפסגה? דג'וקוביץ'/רויטרס

הפתעה נרשמה הערב (שישי) בטורניר ברסי, הנערך בפריס, כאשר אלוף שלוש השנים האחרונות והמדורג 1 בעולם, נובאק דג'וקוביץ', הודח כבר ברבע הגמר אחרי הפסד בשתי מערכות, 6:4, 7:6 (2) למדורג 9 בטורניר, מארין צ'יליץ' הקרואטי, הפסד שעלול לעלות לדג'וקוביץ' במקום הראשון בעולם.

המשמעות של ההפסד של דג'וקוביץ' היא שאם אנדי מארי יעלה לגמר הטורניר, הוא יטפס גם למקום הראשון בעולם, זאת לאחר ששהה לא פחות מ-76 שבועות במקום השני. מארי, שעלה למשחק רבע הגמר שלו אחרי ההפסד של נולה, עמד בלחץ עם ניצחון 6:7 (9), 5:7 על המדורג 7 בטורניר, הצ'כי תומאס ברדיך, שכבר הוביל 1:6 ו-8:9 עם ההגשות שלו בשובר השוויון של המערכה הראשונה, אבל איבד את הראש. במערכה השנייה, מארי כבר הגיש למשחק ב-4:5, פספס את ההזדמנות, אבל שבר שוב וניצח. הבריטי, שהגיע לטורניר בצרפת עם רצף של 15 ניצחונות, שכלל תארים בבייג'ינג, שנגחאי ו-וינה, יפגוש בחצי הגמר את מילוש ראוניץ' (4 בטורניר), שניצח 2:6, 6:7 את ג'ו ווילפריד טסונגה (11).

צ'יליץ' מצדו, נדרש לשעה ו-45 דקות על מנת להשלים את הניצחון הגדול ונעזר בתשעה אייסים שחבט, לעומת שלושה בלבד של נולה, שלא הסתדר עם העוצמות של יריבו התמיר. הקרואטי שבר שלוש פעמים ונשבר פעמיים בדרך לניצחון. בחצי הגמר הוא ישחק בקרב גבוהים מול ג'ון איזנר האמריקאי, שניצח בדרבי את ג'ק סוק 6:7 (6), 6:4, 4:6.

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
עוד ניצחון אחד. מארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully