וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הפסד שני העונה לאתלטיקו מדריד, 2:0 לריאל סוסיאדד

שני פנדלים מוצלחים של קרלוס ולה (54) ו-וויליאן ז'וסה (75) קבעו הפסד שני בשלושה מחזורים לקולצ'ונרוס. גרנאדה עדיין ללא ניצחון אחרי 1:1 מול לה קורוניה, עומר אצילי נותר מחוץ לסגל

AP

המחזור ה-11 בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם 2:3 דרמטי של מלאגה על ספורטינג חיחון ונמשך עם 1:1 בין גרנאדה האחרונה לדפורטיבו לה קורוניה. אתלטיקו מדריד הפסידה בביתה 2:0 לריאל סוסיאדד ולאס פלמאס השיגה 0:1 דרמטי בבית מול אייבר.

seperator

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 0:2

הקולצ'נרוס אמנם הבטיחו באמצע השבוע את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, אך בליגה הם חורקים בתקופה האחרונה. אחרי הפסד הבכורה לסביליה לפני שבועיים השחקנים של דייגו סימאונה התאוששו עם ניצחון על מלאגה, אך לראשונה העונה בכל המסגרות ספגו שני שערים במשחק. גם מול הבאסקים יאן אובלק הוציא שני כדורים מהרשת, אך הפעם קווין גמיירו, יאניק קראסקו ואנטואן גריזמן לא כבשו ואתלטי כבר עם הפסד שני בשלושה מחזורים. קרלוס ולה (54) ו-וויליאן ז'וסה (75) דייקו מהנקודה הלבנה והעניקו למארחת ניצחון שלישי ברציפות ומקום בצמרת הגבוהה. אתלטיקו, שקיוותה להיצמד לריאל מדריד וברצלונה, תוכל לאבד את המקום השלישי בהמשך המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תקציר: ולנסיה - ריאל סוסיאדד 3:2. one
ניצחון שלישי ברצף. שחקני סוסיאדד חוגגים/one

מלאגה - ספורטינג חיחון 2:3

חיחון, ששקועה עמוד בתחתית, פספסה בלה רוסאלדה צ'אנס טוב לשפר את מאזן הנקודות החלש שלה, בעוד מלאגה התקרבה מעט לצמרת בזכות הניצחון הדרמטי הזה, שהיה הרביעי ברציפות שלה בבית בליגה. בורחה ויגרה סיים התקפה טובה של חיחון עם שער יתרון מקרוב בדקה ה-13, אבל רגע לפני ההפסקה, פבלו פורנלס הצליח לאזן לאחר שהגנת האורחים לא הצליחה להרחיק את הכדור. היתרון חזר לאורחים ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, עם בעיטה חופשית מושלמת של דויה צ'ופ הקרואטי, אך גם הפעם מלאגה הגיבה. סנדרו רמירס איזן בדקה ה-65 בנגיחה מקרוב ואחרי שלילו קסטייאנו הותיר את האורחים עם שחקן פחות בגלל צהוב שני בדקה ה-71, הצליח מיכאל סנטוס האורוגוואי להכריע, 12 דקות לסיום, עם עוד נגיחה טובה.

תקציר: מלאגה - ספורטינג חיחון 3:2. one
חואנדה ראמוס ומלאגה ממשיכים לנצח בבית/one

גרנאדה - דפורטיבו לה קורוניה 1:1

עומר אצילי נותר מחוץ לסגל של המארחת, שהצליחה לגרד נקודה רביעית העונה, אך תצא לפגרת הנבחרות כשהיא ללא ניצחון ב-11 מחזורים בלה ליגה. אחרי מחצית איומה, פלורין אנדונה הרומני חגג שער בכורה בליגה הראשונה אחרי טעות של גיירמו אוצ'ואה בדקה ה-64, כשמנגד השוער הפולני פז'מיסלב טיטון הדף פנימה וסידר לגרנאדה את השוויון עם שער עצמי בדקה ה-81. דפור יכולה הייתה להכריע, אבל שער של המחליף ריאן באבל נפסל וגם אוצ'ואה כיפר עם שתי הצלות גדולות ב-10 הדקות האחרונות.

צפו בתקציר

משחקים נוספים:

אוסאסונה - אלאבס 1:0
לאלאבס: כריסטיאן סנטוס (77 בפנדל)
צפו בתקציר

לאס פלמאס - אייבר 0:1
ללאס פלמאס: ג'ונתן ויירה: 90+4

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully