וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בין דוראנט לווסטברוק שוברת שיאים, קר: "מרגיש רע בשבילם"

המפגש הטעון הסתיים בנוקאאוט של כוכב גולדן סטייט והעמיק את האיבה בין השניים ("היו פלאשבקים לדברים פחות טובים"). קר ניסה לפשר ללא הצלחה, ווסטברוק עקץ, וגם: עומרי כספי חוזר לעצמו?

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
אחד נראה ככה/AP

לא פחות משמונה שנים בילו קווין דוראנט וראסל ווטברוק יחדיו באוקלהומה סיטי, אבל היחסים, כך נראה, הסתיימו ברגע ש-KD החליט שנמאס לו ועבר לקבוצת החלומות שנרקמה בגולדן סטייט. מאז החלו שלל עקיצות, מרומזות יותר ופחות, מצד ווסטברוק ולהיפך. הלילה (בין חמישי לשישי) השניים גם נפגשו על הפרקט לראשונה מאז המעבר המתוקשר, ואפילו לא ניסו להסתיר את המתיחות ביניהם. לפני המשחק, שהסתיים בניצחון 96:122 מוחץ לווריירס, הם אפילו לא לחצו ידיים, כשדוראנט למעשה מתעלם בהפגנתיות מכל שחקני הת'אנדר לפני הג'אמפ בול.

"בתחילת המשחק עוד עלו לי כל מיני פלאשבקים, נזכרתי בדברים טובים ובדברים פחות טובים. אבל די מהר נכנסתי חזרה לפוקוס", אמר דוראנט אחרי שהמטיר על קבוצתו לשעבר 39 נקודות כולל 7 שלשות - שווה לשיא שלו במשחק בודד. מה שתדלק את דוראנט עוד יותר היה דאנק של ג'רמי גרנט על הראש שלו, שאחריו שחקני הת'אנדר החלו לעשות איתו טראש טוק. "כשמטביעים עליך ככה, אתה בתור שחקן תחרותי חייב לעשות מהלכים שיציתו את הקבוצה שלך מחדש", הוסיף KD, שסגר משחק 69 ברציפות עם 20 נקודות ומעלה - הרצף הכי ארוך מאז מייקל ג'ורדן ב-1991. עם מספר הנקודות שלו - 39 - שווה לשיא הנקודות של שחקן שפוגש את קבוצתו לשעבר בפעם הראשונה (סטפון מארברי ודני איינג' עשו זאת לפניו).

עוד בנושא:
דוראנט פירק את הת'אנדר, קליבלנד ממשיכה ללהוט, 12 נקודות לכספי
ברוכים הבאים לעתיד: הדברים שבלטו בשבוע הראשון של עונת ה-NBA

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
ואחד נראה ככה/AP

ראסל ווסטברוק כמו ראסל ווסטברוק עקץ את דוראנט בתקופה האחרונה בדרכים יצירתיות: קצת אחרי שדוראנט הודיע על המעבר לגולדן סטייט, הוא העלה לאינסטגרם תמונה של קאפקייקס, כשבדיעבד התברר כי כך הוא ודוראנט נהגו לכנות שחקנים רכים. הלילה הוא התייצב למשחק עם אפודה של צלם, רמיזה לדוראנט שמגדיר את עצמו כצלם חובב. "אני לא לובש שום דבר בשביל אף אחד. אני עושה מה שאני רוצה מתי שאני רוצה, בלי קשר לאף אחד", אמר ווסטברוק הכעוס בסיום. העניינים התלהטו בין הקבוצות לקראת הסיום, עם טראש טוק הדדי בין שחקנים משתי הקבצות. "הווריירס עושים הרבה טראש טוק. כנראה שזה מה שהולך לקרות איתם בתקופה הקרובה, אבל נחכה ונראה", אמר ווסטברוק.


כך או כך, בגולדן סטייט גוננו על דוראנט בסיום. "אני מרגיש רע בשביל קווין. למרות שהוא מעולם לא אמר שום דבר שלילי על ווסטברוק, מצטייר בתקשורת כאילו הוא מקניט ועוקץ אותו. זה לא נכון". קר התכוון בעיקר לאמירה ספציפית שדוראנט סיפק בחודש שעבר, כשנשאל על ההחלטה להצטרף לגולדן סטייט והשיב "אני נהנה לשחק עם שחקנים חסרי אגו שנהנים מהמשחק בצורה הכי טבעית", אולי כעקיצה לווסטברוק. "הוציאו את הדברים שלו מהקשרם. הוא בסך הכל נרגש להיות איתנו ולהיות חלק ממה שיצרנו פה, זה לא אומר שום דבר על הקבוצה הקודמת שלו או על מי ששיחק בה", אמר קר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס, מול שחקני אורלנדו מג'יק ביסמאק ביומבו, סרג' איבקה. AP
חוזר לעצמו? כספי/AP

* סקרמנטו ספגה הפסד שלישי ברציפות, 102:94 לאורלנדו, ונראה ששוב יש אי שקט סביב הקבוצה. המאמן דייב ייגר רטן בסיום ואמר ש"אנחנו מזלזלים בהגנה", אבל לפחות מצא נקודת אור אחת: עומרי כספי רשם משחק טוב לראשונה העונה. הישראלי, שלא היה חלק מהרוטציה בפתיחת העונה והחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל מחלה, קיבל הפעם 23 דקות מייגר וענה ב-12 נקודות ו-5 ריבאונדים. "הייתי מרוצה משחקני הספסל", אמר המאמן בסיום.

ב'סקטאון רויאלטי', בלוג המסקר את הקינגס מקרוב, קידמו בברכה את התצוגה החיובית של הישראלי. "טוב לראות אותו על הפרקט בשלב מוקדם של המשחק, למרות הפאדיחה הקטנה שהייתה לו עם ההחלקה על הפרקט, שבוודאי תכניס אותו לשאקטין-א-פול. כספי נתן לקינגס אופציה התקפית ראויה וחזר להיות עומרי כספי - שלשות, ריצה, חדירות חזקות. נכון שיש מקום לשיפור, אבל טוב שהוא שוב איתנו כי הוא הותיר רושם חיובי בסך הכל. גם הקליעות הפתוחות ייכנסו בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully