וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי התפטר מאימון הפועל ירושלים, יהיה מנג'ר מ.ס. אשדוד

1.11.2016 / 21:25

המאמן הוותיק הודיע בסיום ה-0:0 מול הפועל קטמון כי הוא עוזב, השחקנים פרצו בבכי. יחזור לנועלת טבלת ליגת העל כסמכות המקצועית העליונה, כשרוני אוואט ימשיך לכהן כמאמן הקבוצה

יוסי מזרחי מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
חוזר לאשדוד, אבל כמנג'ר. יוסי מזרחי הערב בטדי/נועם מושקוביץ

התיקו המאופס בדרבי הלאומית בין הפועל קטמון להפועל ירושלים עמד הערב (שלישי) בצל ההודעה של יוסי מזרחי, שבישר לשחקני הפועל ירושלים כי הוא עוזב את תפקידו. המאמן הוותיק החליט להיפרד מהירושלמים ולקחת את תפקיד המנג'ר במ.ס. אשדוד, נועלת טבלת ליגת העל, אותה אימן בשלוש קדנציות שונות (2004-2006, 2008-2010 ו-2011-2013). השחקנים פרצו בבכי כשמזרחי בן ה-63 הודיע על העזיבה, בעוד ההנהלה ידעה כבר לפני שמונה ימים כי הוא יעזוב לאחר הדרבי.

מאשדוד נמסר: "מחר בבוקר תתקיים פגישה בין ראשי המועדון ליוסי מזרחי על מנת לסכם את פרטי הצטרפותו של מזרחי לצוות המקצועי של הקבוצה. יוסי מזרחי עתיד להיות המנג'ר והסמכות המקצועית העליונה במועדון ויתרום מניסיונו העצום לצוות המאמנים הצעיר של הקבוצה, וזאת מתוך כוונה להכשיר אותם להיות הצוות המקצועי שיוביל את המועדון בשנים הבאות. למען הסר ספק, רוני אוואט ימשיך להיות מאמן הקבוצה וגילי לנדאו ימשיך בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

אבירם ברוכיאן שחקן הפועל קטמון. נועם מושקוביץ
ערב דל בטדי. אבירם ברוכיאן בפעולה/נועם מושקוביץ
ניל אברבנל שוער הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
שמר על התוצאה בדקות הסיום. ניל אברבנל/נועם מושקוביץ

לפני כן, כאמור, התקיים דרבי האחיות בין הפועל קטמון להפועל ירושלים, שנעל את המחזור השמיני בליגה הלאומית וסיפק 0:0 מאכזב למדי בטדי. הקטמונים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא שער (290 דקות בסך הכול) ונמצאים במקום ה-13 עם שבע נקודות, בעוד הקבוצה של יוסי מזרחי במקום השביעי עם 11 נקודות במאזנה.

הכול יכול היה להיראות אחרת בדקה הראשונה, אבל ניסיון ההרמה של גיא כהן פגע במשקוף וקטמון נחלצה מפיגור שוודאי היה משנה את המשחק. לאחר מכן האדומים-שחורים נכנסו למשחק, אבל המצבים המסוכנים היו שייכים עדיין להפועל ירושלים בלבן. גיא כהן סחט הצלה מאוהד סיידוף ובמחצית השנייה היה זה המחליף ברונו לוז שנגח כדור שחלף סנטימטרים מהחיבורים.

לקראת הסיום יכול היה מיקו ממן להכריע את המשחק עבור קטמון, אבל ניל אברבנל עצר אותו עם הרגל והדף גם בעיטה של עוז צבאג בתוספת הזמן. תיקו שני בין הירושלמיות העונה, אחרי 2:2 בגביע הטוטו לפני כחודש וחצי.

עדי קונסטנטינוס שחקן הפועל ירושלים מעל עומרי שקל שחקן הפועל קטמון. נועם מושקוביץ
עדי קונסטנטינוס מעל עומרי שקל/נועם מושקוביץ
תומר אלבז שחקן הפועל קטמון בועט מול הייתם חלבי שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
תומר אלבז עם הכדור מול הייתם חלבי/נועם מושקוביץ
עבדי פרחאת שחקן הפועל ירושלים לפני שחקני הפועל קטמון. נועם מושקוביץ
עבדי פרחאת מול אורי כהן/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully