וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה מארחת את סטיאווה בוקרשט

הקבוצה של מיקי גורקה תנסה לעלות למאזן חיובי במפעל הרביעי בחשיבותו ביבשת כשתארח את מוליכת הטבלה הרומנית (19:00, 5+ לייב) שמציגה סגל זרים מעניין

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון של בני הרצליה

בני הרצליה תמשיך את הופעותיה ביורופקאפ כשתארח מחר (רביעי) את סטיאווה בוקרשט, מוליכת הטבלה הרומנית, במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים הראשון (19:00, שידור ישיר ב5+ לייב). הרצליה פתחה את העונה האירופית שלה עם הפסד חוץ לאקדמיק סופיה 78:73 וניצחון קל על פריבידזה הסלובקית באולם היובל 67:91.

שחקן בני הרצליה כארם משעור מול שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
משעור ובני הרצליה מחפשים ניצחון/ברני ארדוב

עם כל הכבוד לניצחון על הקבוצה הסלובקית הדי חלשה בשבוע שעבר, הניצחון המשמעותי של הרצליה הגיע שלשום כשהקבוצה של מיקי גורקה גברה בבית על הפועל אילת, ושמרה על מאזן נקי מהפסדים באולם היובל. גורקה קיבל משחק נהדר מכארם משעור, שידוע כספק נקודות אמין, אך הפעם הוסיף ל-21 נקודות גם 16 ריבאונדים. בהרצליה מרוצים מאוד מהמנהיגות שמפגין משעור בהעדרו של אבירם זליקוביץ', שבדיקה שנערכה לו השבוע גילתה כי ייעדר מפעילות עוד כשלושה שבועות לפחות. מי שבינתיים לא פוגע הוא טוריאן גרין, שאמנם הצטיין בניצחון על מכבי חיפה במחזור השני, אך השבוע שבר שיאים בניצחון על אילת עם 0 מ-9 מחוץ לקשת, ובהרצליה מקווים להתאוששות מהירה שלו כבר נגד הרומנים.

סטיאווה בוקרשט פתחה את העונה האירופית שלה באכזבה עם שני הפסדים לפריבידזה הסלובקית בחוץ ולאקדמיק סופיה בבית. את הקבוצה של ואסילי פומטסקו מובילים כמה זרים איכותיים - הרכז הליטאי מריוס רונקאוסקס, הגארד האמריקאי קמרון לונג, הפורוורד האמריקאי דייב דוז'ינסקי והסנטר הסרבי ניקולה יבטוביץ' שמוביל את הקבוצה באירופה עד כה עם 14 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully