וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבות בין גולדן סטייט לקליבלנד מתחממת, גרין: "רוצה להשמיד אותם"

המתיחות בין שתי הטוענות לכתר גוברת: לברון עקץ את הווריירס במסיבת ליל כל הקדושים, גרין החזיר. וגם: סטף מתרגל למעמד החדש, איגודלה בטוח: "אנחנו משחקים יפה מדי, לא ישנאו אותנו"

AP

נדמה שעונת ה-NBA היא בסך הכל הכנה לגמר המובן מאליו: קליבלנד מול גולדן סטייט. במהלך השנתיים האחרונות נרקמה יריבות של ממש בין שתי הקבוצות ואם לא יקרו תקלות בלתי צפויות, שתיהן תתמודדנה בגמר זו השנה השלישית ברציפות. לאחרונה יש מי שדואג לתדלק את היריבות הזו, וקוראים לו לברון ג'יימס.

לברון אמנם גזר על עצמו שתיקה בחודשים שאחרי ההצטרפות המתוקשרת של קווין דוראנט לגולדן סטייט, אבל בשבוע שעבר אמר בראיון ל'פליין דילר' כי "קבוצות מסוימות מתחזקות אך ורק כדי לנצח אותי" ורמז באופן די ברור למעבר של KD לאוקלנד. מסיבת ליל כל הקדושים שארגן לברון בביתו, טוענים בארה"ב הגבירה עוד יותר האיבה. תמונות שדלפו לרשת הציגו לראווה את התחפושת המפוקפקת משהו שבחר, שכללה בין היתר שלט עם הכיתוב "יתרון 1:3" ועוגיות בצורת מצבה ועליהן שמם של סטף קרי וקליי תומפסון.

עם או בלי קשר, דריימונד גרין כבר מתכונן לאפשרות שיפגוש שוב את לברון בגמר. "אני רוצה שננצח את כולן במערב ושאם קליבלנד תגיע לגמר מהמזרח, נשמיד אותה. ברור שקודם צריך להגיע לשם, אני לא אומר שאנחנו כבר צריכים לחשוב על זה, אבל כשזה יקרה, הייתי מאוד רוצה להחריב אותם. אין דרך אחרת לתאר את זה".

כך או כך, בינתיים הווריירס מקרטעים ומתקשים לעמוד בציפיות. את סטף קרי, בכל אופן, זה לא מדאיג. "יש תחושה שאנחנו צריכים להדהים בכל לילה, לעשות דברים מיוחדים מדי משחק, לתת שואו. מאכזב מאוד שהפסדנו לסן אנטוניו, אבל אנחנו לא שומעים את הרעשים מסביב. אין סיבה להשתגע אחרי משחק אחד".

קרי, עד לא מזמן אהוב הקהל ב-NBA, מתרגל למעמדו החדש כנבל בקבוצה שכולם אוהבים לשנוא. "אי אפשר לשלוט בזה, אתם אלה שכותבים את הכתבות...אנחנו נהנים לשחק יחד, למרות שכתבו עלינו כמה דברים רעים".

"בסופו של דבר אנחנו בני אדם. כמובן שאנחנו שומעים וקוראים הכל", הוסיף אנדרה איגודלה. "התקשורת מנסה לצייר את התמונה בצורה מסוימת וגורמת לזה להיראות רע, היא רוצה לשנוא אותנו, אבל אני בטוח שסגנון המשחק שלנו עדיין מושך אנשים. יהיה קשה מאוד לכולם לא לאהוב אותנו".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מתחמם. לברון וגרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully