וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "סילי לא ישחק כדי לשמור על חלוקת עומסים נכונה"

30.10.2016 / 20:38

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לדרבי (ב', 21:05, ערוץ 5) מול הפועל תל אביב. הגארד שיקבל מנוחה לפני ברצלונה ולנדסברג הפצוע ייעדרו, לימונד בספק אצל האדומים. הדר: "אנחנו בלו"ז קצר"

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב נפגשים. גל מקל ורביב לימונד/ברני ארדוב

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יינעלו מחר (שני) בדרבי התל אביבי הגדול בו תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב (21:05, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, דוד רומנו וניר מאירסון). זהו הדרבי ה-111 בתולדות הליגה הסדירה, כשהמאזן הכללי עומד על 28:82 לטובת מכבי תל אביב. במשחקי הבית של הפועל תל אביב המאזן קצת פחות חד צדדי עם 34 ניצחונות לצהובים ב-54 משחקים. בהיכל הדרייב אין שנחנך בינואר 2015 נערכו עד היום רק שני משחקי דרבי, ובשניהם ניצחה האורחת. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים, כשמכבי תל אביב מנצחת בסיבוב הראשון בדרייב אין 77:90, הפועל תל אביב גומלת לה בניצחון ביד אליהו 68:84, ובסיבוב השלישי נקמו הצהובים בתבוסה גדולה 86:116 ביד אליהו.

רכבת ההרים שנקראת הפועל תל אביב יצאה בשבוע שעבר לפנייה נוספת, הפעם כלפי מטה. שרון אברהמי קיבל בחזרה את רביב לימונד אחרי חודש, אך זה לא עזר לו והאדומים יצאו עם תבוסה קשה מהעיר הדרומית. בהפועל העלו חשש כי כניסתו המחודשת של לימונד לרוטציה עלולה לפגוע ביציבות שהוצגה בשני הניצחונות במחזורי הפתיחה, בייחוד שהוא עדיין רחוק מכושר משחק, ובינתיים קיבלו סיבה נוספת לדאגה כשלימונד חש כאבים בקרסול, אך ההערכות הן שיוכל לשחק. בקבוצה יודעים שהם באים כאנדרדוג מובהק להתמודדות, אך הוכיחו בעבר שהם מסוגלים להתעלות במשחקי דרבי, וינסו להביא ניצחון ראשון בדרבי בדרייב אין.

שבוע מטורף עבר על מכבי תל אביב. הוא החל בפיטוריו של ארז אדלשטיין ביום ראשון שעבר ובהחלפתו על ידי עוזרו רמי הדר. בעקבות הפיטורים החלו שמועות וטענות על תפקודו של המאמן והיחס של השחקנים כלפיו מאז הגעתו. לאחר מכן יצאו הצהובים לרצף של שני משחקי יורוליג תוך פחות מ-48 שעות ושיפרו את המאזן שלהם במפעל האירופי הבכיר ל-2:2 עם ניצחונות על גלאטסראיי ביד אליהו ועל ז'לגיריס קובנה בליטא ביום שישי. במכבי יודעים שכדי להמשיך את המומנטום לקראת המשחק החשוב נגד ברצלונה ביום רביעי בבית, הם חייבים לגבור גם על היריבה העירונית, ולקבל תפוקה אמיתית מהשחקנים הישראלים, שלא מקבלים דקות רבות ולא מרשימים עד כה ביורוליג. מי שלא נרשמו למשחק הזה הם סילבן לנדסברג שמתאושש מפציעה, די ג'יי סילי שפתח במשחק מול ז'לגיריס קובנה ודווין סמית' שלא משחק במשחקי הליגה המקומית.

רמי הדר אמר הערב באימון המסכם: "אנחנו בלוח זמנים קצר. יש מומנטום טוב בקבוצה אבל זה צריך להיבחן לאורך זמן. סילי לא ישחק כי אנחנו מתחשבים בהרבה דברים כמו מצ'אפים וחלוקת עומסים נכונה, זו הייתה החלטה מקצועית נטו". לגבי האווירה בדרבי: "אני משתדל להסתכל ולהתמקד על הצדדים המקצועיים, לנתח את הפועל תל אביב, לתרגל באימון כפי שעשינו הערב וליישם את זה במשחק. אנחנו מכירים את אווירת הדרבי, אני לא חדש בארץ ונתמודד. כולם מבינים ויודעים את ההתמודדות עם האווירה שם".

שחקני מכבי תל אביב. מור שאולי
הצהובים באימון המסכם/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. מור שאולי
גיא פניני/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מור שאולי
יוגב אוחיון/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. מור שאולי
סוני ווימס/מור שאולי
שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, גיא פניני. מור שאולי
ווימס ופניני/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. מור שאולי
ג'ו אלכסנדר/מור שאולי
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. מור שאולי
דווין סמית'/מור שאולי
מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. מור שאולי
רמי הדר/מור שאולי
מאמן מכבי תל אביב רמי הדר, ניקולה וויצ'יץ'. מור שאולי
הדר עם וויצ'יץ'/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully