וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי ממשיך לראות ספסל, ייגר מסביר: "יש לו בעיות מצ' אפ"

המאמן מסביר את הקרדיט המועט לישראלי, שרושם את המספרים הנמוכים בקריירה בדקות ונקודות למשחק: "זה עניין של התאמות". בסקרמנטו מופתעים: "הוא אחד משלושת השחקנים הטובים בקבוצה"

AP

דווקא אחרי תקופת שיא בקריירה, העונה השמינית של עומרי כספי נפתחה בצורה מאכזבת. אחרי שלא שותף בהפסד לסן אנטוניו, הישראלי שב לרוטציה הלילה (בין שבת לראשון), אבל שוב קיבל קרדיט מועט וסיים ללא נקודות (0 מ-1 מהשדה) ועם 3 ריבאונדים בניצחון 103:106 על מינסוטה. החדשות הרעות מבחינתו: דייב ייגר מתחיל לגבש צוות מסייע שעובד טוב למדי עד כה, אך לא ממש כולל את הישראלי. הלילה מאט בארנס, בן מקלמור וגארט טמפל היו אלה שהובילו את הבריחה של הקינגס ברבע השלישי אחרי מחצית בינונית, בעוד כספי לא היה על הפרקט. גם העובדה שהקינגס רצים לא רע בכלל ועומדים על שני ניצחונות לא ממש עובדת לטובת הישראלי.

עוד בנושא:
קליבלנד וסן אנטוניו מושלמות, לילארד שוב הפגיז, שיקגו מרשימה
כוכבי הלילה: סמית "משחק עד אפיסת כוחות", לאונרד "הפך לשחקן מפחיד"

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
הספסול יימשך? כספי/AP

"עומרי לא התאים למצ' אפ שניסיתי להציב לאנדרו וויגינס. זו גם הסיבה שהוא שיחק פחות במשחקים הראשונים שלנו העונה. זה אך ורק עניין של מצ' אפים", הסביר ייגר בסיום. המאמן הודה שהקו החדש שלו היא לתת לדמרקוס קאזינס, רודי גיי וארון אפללו להוביל את ההתקפה, בעוד שחקני הספסל אמורים לתת בעיקר הגנה קשוחה. "העבודה שלי היא לשחרר את הסקוררים הכי טובים שלנו לקליעות. רודי צריך לזרוק, דמרקוס צריך לזרוק, ארון אפללו גם כן. כל השאר צריכים לעבוד בשבילם. אני בסך הכל מנסה לייצר שיטה שבה השחקנים המשלימים משתדלים להיות כאלה".

הקרדיט הגדול שייגר מעניק למאט בארנס ("הוא יד ימיני על הפרקט, כי הוא היחיד שמכיר את השיטה שלי כמו שצריך. אני זקוק לו מאוד בעיקר בשלבים הראשונים של העונה") ולרודי גיי, שהשמועות על טרייד עליו עדיין עולות בתדירות גבוהה, גוזלות מכספי צ'אנסים. בשני המשחקים בהם שותף, כספי קיבל 9 דקות בממוצע וקלע 2 נקודות פר משחק - הממוצעים הכי נמוכים בקריירה שלו.

"האנרגיות של מאט מרימות את כל הקבוצה", אמר דמרקוס קאזינס. "הלב שלו, הקשיחות - אלה דברים שתמיד מעריכים בחדר ההלבשה. גם בגיל 45 הוא עדיין יעלה לפרקט וייראה הכי אנרגטי והכי צעיר. אתה חייב להעריך אנשים כמוהו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דמרקוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. AP
"האנרגיות של בארנס מרימות את כולנו". קאזינס/AP

בינתיים, בתקשורת בסקרמנטו יש מי שכבר תוהה האם יהיה שינוי במעמדו של כספי בהמשך העונה. "כספי הוא כנראה אחד משלושת השחקנים הכי טובים בסקרמנטו והוא קיבל 13 דקות בשני משחקים. זה לא אידיאלי שכספי אחד משלושת השחקנים הטובים בקבוצה שלך, אבל בכל זאת", צייץ כתב SBnation טום זילר. עוד לפני המשחק נכתב ב-CBS כי "השיפור ביכולת של הגבוהים שבספסל הגבילו את התפקיד של כספי. הוא כמעט לגמרי מחוץ לרוטציה ונראה שאנטוני טוליבר, שנותן אפקט דומה עם קליעה מבחוץ, עקף אותו ולקח לו את התפקיד".

טוליבר, אגב, לא ממש פוגע מתחילת העונה וטרם קלע שלשה בשלושת המשחקים של הקינגס. "מעניין כמה זמן האפיזודה של טוליבר תימשך כל עוד הוא לא יקלע. עומרי כספי ממתין בסבלנות", נכתב בבלוג 'סקטאון רויאלטי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully