וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לא תשמעו ממני ביקורת על השיפוט, אין מילים כדי לתאר את רונאלדו"

מאמן ריאל מדריד ניסה להרגיע אחרי ה-1:4 על אלאבס: "הפנדלים שלנו היו ברורים". במדריד תקפו את ברצלונה: "ידוע כמה השופטים אוהבים את מסי", פפה ייבדק וגם: הנתון המדאיג של רונאלדו

one

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת על חשבון אלאבס

ריאל מדריד חזרה לנצח הערב (שבת), אולם את מרבית הכותרת גרף שוב כריסטיאנו רונאלדו. לעומת המחזור הקודם מול אתלטיק בילבאו, הפעם הפורטוגלי שבר בצורת בת 180 דקות, והרשית שלושער ב-1:4 על אלאבס. אלברו מוראטה, ששוב עלה כמחליף, המשיך את החגיגה הלבנה עם שער מופלא, שהשכיח את היתרון המפתיע של דייברסון.

בבירה הספרדית סיימו את המפגש עם חשש בעקבות פציעתו של פפה. הבלם הוחלף כבר בדקה ה-24 בנאצ'ו פרננדס, והצטרף למצבת הפצועים הכוללת את קאסמירו, לוקה מודריץ' וסרחיו ראמוס. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של הבלם הפורטוגלי, והוא צפוי לעבור בדיקה ביממה הקרובה שתציג ממצאים מדויקים יותר לגבי זמן ההחלמה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד גברה 1:4 על אלאבס

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. רויטרס
שבר בצורת. רונאלדו/רויטרס

בזמן שמדריד חגגו את השערים של רונאלדו, בתקשורת המקומית בחרו להמשיך את הלוחמה מול ברצלונה ואתלטיקו עם נתון מפתיע. הפנדל בדקה ה-17, שעל פי המצלמות הוכח כשגוי, היה הראשון לזכותה של ריאל אחרי 26 משחקים רצופים, שהם תשעה חודשים ותשעה ימים, או אם תרצו - 2,355 דקות רצופות.

לגבי העובדה כי השופט, סאנצ'ס מרטינס, פסק לשני פנדלים מפוקפקים לטובת ריאל, במדריד תקפו: "בזמן שברצלונה ואתלטיקו זוכות ליחס מועדף, בדיוק כמו במשחק במאסטייה מול ולנסיה, אף אחד בהתאחדות לא יכול להתלונן על יחס מועדף לטובת ריאל. איך אפשר להסביר רצף של 26 משחקים רצופים ללא פנדל אחד, כולם ראו כמה השופטים מחבבים את ליאונל מסי".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
הבן המועדף? מסי/GettyImages

בינתיים, המאזן של רונאלדו מהנקודה הלבנה ממשיך להיות פושר. ההחמצה מול דניאל פאצ'קו הייתה ה-12 שלו מאז שהגיע לבלאנקוס ב-2009, לעומת 66 פנדלים מדויקים. אלפרדו רנאלדו, הכותב הבכיר ב'אס', יצא למתקפה: "אנשים כמו ארסן ונגר, שמאמנים שנים ולא מאמינים בתואר כדור הזהב, הם לא אנשים שמבינים את המשחק. רונאלדו הוכיח בתקופה האחרונה כמה הוא שלם, מגוון ובלתי עציר. אנשים צריכים להעריך את מה שרונאלדו ומסי נותנים לקבוצות שלהם, ולא לבקר אותם על זכייה בתארים אישיים".

זידאן סיפר בסיום: "אני שמח על השערים, במיוחד כי סבלנו במחצית הראשונה. לא היה לנו קשה, אבל זה ניצחון מתוק, שהגיע לנו. אין לי מילים לתאר את רונאלדו, זה לא רק השערים אלא התרומה שלו. יש לי אפשרויות מגוונות מאוד, קארים בנזמה ואלברו מוראטה נהדרים. אני משתדל שלא לדבר על שופטים, אבל שני הפנדלים שקיבלנו היו מאוד ברורים. לא תשמעו ממנו ביקורת על השיפוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully