וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "אין טניסאי בעולם שלא הציעו לו למכור משחק"

בראיון לחדשות 2, הישראלי מתייחס לתופעה הפושה בטניס העולמי: "שאלו אם אני מעוניין לא להרגיש טוב במשחק מסוים. אפשר להרוויח במשחק אחד יותר ממה שאני מרוויח כל השנה, זה אבסורד"

הטניס העולמי מתמודד עם שמועות רבות על תופעה שכביכול פושה בענף לאחרונה - חדירת גורמים עברייניים שמביאים להימורים על משחקים. אם תשאלו את אמיר ויינטרוב, המחבט השני הכי בכיר בטניס הישראלי, מדובר בעובדה מוגמרת. אמש שודרה בחדשות 2 כתבה על ויינטרוב בה תיאר את המציאות היומיומית האפרורית של טניסאי ברמתו והודה בפה מלא - הציעו לי למכור משחקים.

"בהתחלה באים אליך כל שבוע, במיוחד במדינות כמו רוסיה. שואלים אם אתה מעוניין לא להרגיש טוב במשחק מסוים. שבוע, שניים, שלושה אתה אומר 'לא' עד שעוזבים אותך. אין שחקן מפיוצ'ר של מקום 1,500 בעולם עד שחקן של מקום ראשון בעולם שלא באו אליו והציעו לו דברים כאלה", סיפר ויינטרוב.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. רויטרס
"ג'וקוביץ' ופדרר זה לא הטניס האמיתי". ויינטרוב/רויטרס

כל זה, לטענת ויינטרוב, תוצר של ההכנסות המועטות של שחקנים שכמוהו. "יש כאן מצב לא הגיוני. מה שאתה יכול להרוויח במשחק אחד שמכרת אתה לא מרוויח כל השנה, בתור מישהו בדירוג שלי", אמר.

ויינטרוב הוסיף ש"רוב האנשים רואים רק את אור הזרקורים של ג'וקוביץ', פדרר ונדאל, שהם רק אחוז אחד מהטניס העולמי. זה לא הטניס. שחקן שמדורג 200-220 בעולם מפסיד כסף. אין פה ויכוח על אולי או האם. אם אין לו ספונסר או הורים עשירים, אין סיכוי. עובדתית אתה לא מרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully