וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בלגרד תארח את פיינל פור 2018

מזכ"ל המפעל, ג'ורדי ברתומיאו, הודיע כי בירת סרביה תארח את האירוע בפעם הראשונה בהיסטוריה: "האוהדים שם חיים ונושמים כדורסל וזה הופך את העיר למקום המושלם לקיום האירוע"

ג'ורדי ברתומיאו מנכ"ל היורוליג. קובי אליהו
"בלגרד העניקה המון לכדורסל". ברתומיאו/קובי אליהו

היסטוריה בסרביה: מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, הודיע היום (רביעי) כי הפיינל פור של המפעל בשנת 2018 יתקיים בבירת המדינה, בלגרד. האולם בו יתקיים האירוע הוא "קאמבנק ארנה", שנפתח בשנת 2004 ובו משחקות הכוכב האדום ופרטיזן בלגרד.

מנכ"ל המפעל, ג'ורדי ברתומיאו הודיע היום על ההחלטה ואמר: "בלגרד העניקה המון לכדורסל והיא יעד נהדר לכל האוהדים האמיתיים של הספורט. האוהדים בבלגרד חיים ונושמים כדורסל, ויש להם תשוקה אמיתית. אני חושב שקיום האירוע בעיר כזו זה השילוב המושלם. אני מאמין שכל מי שאוהב כדורסל יצפה בכיליון עיניים לפיינל פור 2018".

לעיר יש היסטוריה ארוכה של כדורסל, שהופכת אותה ליעד מיוחד מאוד לקיום המשחקים. הנבחרת הסרבית זכתה שמונה פעמים באליפות אירופה, חמש פעמים באליפות העולם ופעם אחת במדליית זהב במשחקים האולימפיים. הקבוצות הגדולות בעיר הם הכוכב האדום ופרטיזן בלגרד, שזכתה בתואר בעונת 1991/92. הפעם האחרונה שהעיר אירחה את משחק הגמר של אליפות אירופה לקבוצות היה ב-1977, אז זכתה בו מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully