וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "לא רוצה להנמיך ציפיות, רוצים להגיע לטופ 16"

25.10.2016 / 23:20

מאמן מכבי ראשון לציון היה מרוצה לאחר הניצחון על אורדאה, אך סייג: "להגיד שיש לנו סיכוי גבוה לאחר שני משחקים זה לא רציני". היליארד: "יש לנו חדר הלבשה מצוין ורואים את זה על המגרש"

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ברני ארדוב
"היליארד וריצ'רד הסתדרו עם הלחץ". שיבק/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון גברה הערב (שלישי) 56:69 על אורדאה הרומנית, במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של אריק שיבק שלטה במשחק מהפתיחה ואי אפשר להגיד שיריבתה הצליחה להוות איום ממשי.

לאחר המשחק, מאמן ראשון לציון, אריק שיבק, התייחס לניצחון החשוב של קבוצתו: "בכל פעם שמנצחים אומרים שהיריבה חלשה. אורדאה היא קבוצה עם כלים, היא עשתה בעיות לקרשיאקה. שיחקנו הערב טוב מאוד מבחינה הגנתית, אך ברגע שהם עברו לאזורית התקשנו קצת. בסך הכל אני די מרוצה מהצורה בה שיחקנו, גם נגד האזורית שלהם".

שיבק המשיך: "ההפרש היה מעל 20 נקודות כששיחקנו בלי אבי בן שימול. הוא הרכז הראשון שלנו ובשלב הזה של העונה יש לנו בעיות כשהוא יוצא, אך הסתדרנו לא רע גם בלעדיו. אנתוני היליארד ופטריק ריצ'רד הסתדרו עם הלחץ כמו שצריך".

לגבי המשך הדרך העונה: "אני לא רוצה להנמיך ציפיות. אנחנו רוצים להגיע לטופ 16, אבל להגיד שיש לנו סיכוי גדול אחרי שני משחקים, זה לא רציני. אחרי שבעה משחקים נראה את כל הקבוצות, נראה את הרמה שלנו מול הצרפתים, האיטלקים והרוסים, ואז נוכל לדעת מה המצב האמיתי שלנו. עכשיו צריך להסתכל קדימה".

שחקן מכבי ראשון לציון אנתוני היליארד. ניב אהרונסון
"מכוונים כמה שיותר רחוק". היליארד/ניב אהרונסון

הקלע המוביל במשחק, אנתוני היליארד, אמר: "אנחנו מנסים להתייחס לכל יריבה באותה צורה. ידענו שיהיו לנו דקות לא טובות במשחק, כי שיחקנו רק לפני יומיים. המטרה שלנו היא לכוון כמה שיותר רחוק, אך אנחנו לא יכולים להסתכל מעבר למשחק אחרי משחק. יש לנו חדר הלבשה מצוין, ורואים את זה על המגרש".

מאמן המפסידה, כריסטיאן אחים: "התחלנו לשחק בערך ברבע השלישי. לא הצלחנו להגיב לאינטנסיביות שלהם, במיוחד בכל נושא ריבאונד ההתקפה. קיבלנו 16 או 19 נקודות במחצית הראשונה רק מהנושא הזה. המשחק אולי היה נראה אחרת אם היינו משתפרים בריבאונד, אך בכל מקרה אנחנו חייבים להשתפר בכל נושא האינטנסיביות, כי הרמה שונה מהליגה המקומית שלנו. הגיע להם לנצח ללא ספק, אני מקווה שמבחינתו נצליח לשנות את הקבוצה כי כרגע יש לנו הרבה בעיות".

מוחמד פסאליץ': "המשחק לא היה תחרותי, אנחנו לא טובים ורציניים מספיק כדי לשחק ברמה הזאת. נכון שהיו חסרים לנו כמה שחקנים אבל אין תירוצים. גם מבחינה מנטלית אנחנו לא מוכנים, אבל זו עונה ארוכה ויש לנו עוד 12 משחקים כדי להשתפר ואני מאמין שנהיה טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully