וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: בני הרצליה מחפשת ניצחון ראשון ביורופקאפ

25.10.2016 / 14:52

הקבוצה של מיקי גורקה תרצה לשים את ההפסדים לאקדמיק סופיה ולמכבי ראשון לציון מאחוריה כשתארח את פריבידזה הסלובקית (19:00, 5+ לייב) שפתחה את המפעל עם ניצחון

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ניב אהרונסון
הניצחון הראשון יגיע? גורקה/ניב אהרונסון

אחרי האכזבה במחזור הפתיחה, תנסה בני הרצליה לרשום ניצחון בכורה ביורופקאפ כשתארח את פריבידזה הסלובקית (19:00, 5+ לייב). הקבוצה של מיקי גורקה אכזבה נגד אקדמיק סופיה בשבוע שעבר כשאיבדה יתרון מבטיח בדרך להפסד אחרי הארכה 78:73. אלופת סלובקיה מנגד פתחה עם ניצחון חשוב 69:78 על סטיאווה בוקרשט, ששם אותם בעמדת זינוק מצויינת לעלייה לשלב הבתים השני.

אחרי האכזבה בסופיה יצאה הרצליה למשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון האחרון והציגה כדורסל חלש, כשהיא מסיימת את המשחק עם תבוסה 89:73. בסיום המשחק בא גורקה בטענות על כך ששחקניו לא באו למשחק כפי שהם היו צריכים, והציגו כדורסל נרפה, מה שאפשר ליריבתם לשלוט בהתמודדות. בהרצליה יודעים שהמשחק נגד הסלובקים הוא מפתח כדי לעלות לשלב הבא, והפסד יהפוך את המשימה לקשה מאוד. מי שעדיין לא מוכיח את עצמו מאז הגעתו הוא הפורוורד אדום ג'קו, כשמנגד כארם משעור, שפתח את העונה מצוין, ירצה לשים את המשחק החלש נגד מכבי ראשון לציון מאחוריו. אבירם זליקוביץ' ימשיך להעדר.

פריבידזה, אלופת סלובקיה, הגיעה ליורופקאפ אחרי שהודחו בשלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות בהפסד כפול לאורדאה הרומנית. את הקבוצה מובילים שני שחקנים בולטים - הגארד אנדרה ג'ונס שהגיע מהליגה הגיאורגית והסנטר הסרבי רסטקו דרמיצ'נין שרושם עד כה בליגה המקומית 12 נקודות ו-6 ריבאונדים. את הסגל מעטרים שני אמריקאים נוספים - הרכז רג'ר דאוול, והפורוורד דבונטה ג'יילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully