וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: עירוני נהריה מתארחת אצל נימבורק

25.10.2016 / 14:30

הסגולים יתארחו בצ'כיה (19:00, ספורט 5+) במטרה להשיג ניצחון בכורה במפעל הבכיר של פיב"א. הקבוצה של ננו גינזבורג תחסר את דיימון סימפסון הפצוע: "עומדים בפני משחק לא פשוט בכלל"

אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה תמשיך את המסע האירופי שלה כשתתארח בצ'כיה אצל האלופה המקומית נימבורק (רביעי, 19:00, ספורט 5+) במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות. הקבוצה של אריק אלפסי הפסידה במשחק הבכורה שלה במפעל בשבוע שעבר לבנביט הטורקית 83:70, ואילו הקבוצה של ננו גינזבורג ממול פתחה עם ניצחון חוץ חשוב על באקן ברס הדנית 57:75.

נהריה המריאה לפנות בוקר לצ'כיה ותערוך אימון אחד באולם בו ייערך המשחק. בקבוצה ידעו לספר בשבוע החולף על שחרור מסוים לאחר הניצחון החשוב על מכבי אשדוד/באר טוביה בשבת בליגה, מה שהיווה ניצחון הבכורה של הסגולים העונה במסגרת המקומית. למרות שיחסי הכוחות נוטים באופן ברור לכיוון הקבוצה המארחת, במועדון מעין שרה באים אופטימיים יחסית להתמודדות, ומאמינים כי אם יוכלו לשחק את הכדורסל שלהם ולהישאר צמודים לצ'כים, קיים סיכוי כי יצאו עם ניצחון חשוב.

נימבורק של ננו גינזבורג עברה השנה קיצוץ משמעותי בכל הנוגע לתקציב הקבוצה. המאמן הישראלי מסתמך על הגארד בריון אלן ששוחרר מהפועל תל אביב בתחילת העונה לצד יוג'ין לורנס, הפורוורד הקובני הווארד סיינט-רוס ושחקן הפנים טוני מאייר. את השחקנים המקומיים מובילים וויצ'ך חרובן, ייז'י וולש, פאבל פומפרלה ופטר בנדה - כולם שחקני נבחרת. גינזבורג צירף לאחרונה את דיימון סימפסון, אקס נס ציונה ומכבי אשדוד, אך הוא לא אמור לשחק נגד הסגולים לאחר שנפצע במשחק הליגה הראשון שלו בסוף השבוע.

"נהריה קבוצה טובה ואנחנו עומדים בפני משחק לא פשוט בכלל", אמר גינזבורג לפני המשחק לוואלה! ספורט, "פתחנו את העונה טוב גם בליגה וגם באירופה אבל אנחנו מגיעים בסגל חסר עם פציעות, ונקווה לנצח את המשחק".

ננו גינזבורג מאמן צ'כיה. GettyImages
דרבי ישראלי. גינזבורג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully