וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: קאמבק אדיר לפלישקובה, גם קוזנצובה ניצחה

הצ'כית חזרה מ-4:0 במערכה המכרעת וגברה 2:6, 7:6 (4), 5:7 על מוגורסה. הרוסייה, שרק 48 שעות לפני המשחק זכתה בגביע הקרמלין במוסקבה, רשמה ניצחון 5:7, 6:1, 5:7 מול רדוואנסקה

סבטלנה קוזנצובה טניסאית רוסייה. רויטרס
ניצחון גדול וקאמבק מרשים. קוזנצובה/רויטרס

הבית הלבן בטורניר גמר סבב הנשים, ה-WTA, יצא היום לדרך עם המפגש בין האלופה המכהנת והמדורגת שנייה אגניישקה רדוואנסקה לבין המדורגת שמינית סבטלנה קוזנצובה, שהבטיחה את מקומה בטורניר בסינגפור רק בשבת האחרונה. הרוסייה הוותיקה שיחקה בסך הכול 48 שעות אחרי שזכתה בגביע הקרמלין במוסקבה, בו הבטיחה שתשתתף בטורניר גמר הסבב לראשונה מאז 2009.

קוזנצובה הצליחה לשפר את המאזן הכללי שלה מול רדוואנסקה ל-4:13 בתום דרמה ומותחן ארוך מאוד וכשהיא מנצחת 5:7, 6:1, 5:7 בתום שעתיים ועוד 48 דקות. רדוואנסקה הובילה כבר 4:5 במערכה השלישית כשההגשות בצד שלה, אבל לא הצליחה לשמור עליהן או לנצל את נקודת ההכרעה שהייתה לה, נשברה ואיבדה את המשחק כולו כשהיא נשברת פעם נוספת בדרך להפסד.

במשחק השני בבית ניצחה קרולינה פלישקובה (5) 6:2, 6:7 (4), 3:6 את גרבינייה מוגורוסה (6). הספרדייה נכנסה רע למשחק ואחרי 34 דקות כבר מצאה את עצמה בפיגור מערכה אחרי שנשברה שלוש פעמים. המערכה השנייה הייתה צמודה מאוד ונגררה לשובר שוויון, שם הייתה מוגורסה מרוכזת יותר והצליחה לחזור למשחק. המערכה המכרעת התחילה בשליטה שלה, והיא עלתה ל-0:4, אך פלישקובה לא ויתרה והפכה ל-5:7 עם כמה משחקונים נהדרים..

מחר ייערך המחזור השני במסגרת הבית האדום של הטורניר, עם מפגשים בין סימונה להאלפ לאנג'ליק קרבר ובין סימונה קיז ודומיניקה ציבולקובה.

טניסאית צ'כית דומיניקה פלישקובה. רויטרס
זה לא היה קל. פלישקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully