וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בכורה לקרטיס קלי בקרית גת מול מכבי חיפה

23.10.2016 / 21:02

המחזור השלישי בליגת העל יימשך עם מפגש בין שתי קבוצות שטרם ניצחו העונה (21:00). גרייבס: "זה הזמן להוכיח שאנחנו יכולים גם לסיים את המשחק בצורה חזקה"

לירון מולדובן

בווידאו: תקציר ההפסד של קרית גת לירושלים

משחקי המחזור השלישי בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם המשחק בו תארח מכבי קרית גת את מכבי חיפה (21:00, שופטים: כפיר מועלם, פיני רימון וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו לראשונה רק בעונה שעברה, כשבכל שלושת המשחקים ניצחה מכבי חיפה, כולל פעמיים באולם באשקלון, מגרשה הביתי של קרית גת.

קרית גת מגיעה להתמודדות כשהיא מפסידה בכל שלושת משחקיה הרשמיים עד כה - הדחה בסיבוב א' של גביע המדינה על ידי מכבי רעננה מהלאומית והפסדים למכבי אשדוד והפועל ירושלים בשני מחזורי הפתיחה. במועדון רואים את המחזורים הקרובים ככאלה שבהם חייבים להשיג את ניצחון הבכורה לפני שיווצר פער מוקדם בינם לבין הליגה, ולכן החליטו לצרף את קרטיס קלי לחודש במקומו של מרקו קילינגסוורת' שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחזור לפעילות במקרה הטוב בעוד כשלושה שבועות. במקביל, בוחנים בעיר הדרומית אפשרות לבצע שינויים נוספים בסגל, כשהמטרה הסופית - ייצוב הקבוצה וקידומה מחוץ לתחתית, עומד לעיני ההנהלה.

אם פתיחת עונה של שני הפסדים לא מפתיעה לגבי מכבי קרית גת, אז לגבי היריבה שלה מהצפון מדובר בפתיחה מדאיגה יותר. מכבי חיפה הפסידה בשבוע האחרון את שני משחקי הפתיחה שלה, לבני הרצליה בחוץ ולהפועל תל אביב בבית, כשהיא מציגה משחק הגנה לא טוב ומאפשרת ליריבות שלה לשלוט בקצב ולרוץ. במועדון יודעים שהפסד נוסף למכבי קרית גת יציב אותם במקום האחרון בטבלה, עוד לפני המשחקים נגד הקבוצות שאמורות להיות בחלק העליון של הטבלה העונה. מי שבינתיים נראים לא טוב העונה הם עוז בלייזר והזר החדש ג'אריד פיימוס, כשבמועדון מנסים לא לטלטל את השורות ולא לבצע שינוי נוסף בתקופה הקרובה.

"מובן מאליו שזה משחק חשוב בשבילנו, כי אנחנו רוצים להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה", אמר עופר רחימי לקראת המשחק, "אנחנו צריכים לבוא עם כל הריכוז והנחישות, בכדי לעמוד במשימה ולנצח את היריבה הקשה מקריית גת". וויל גרייבס הוסיף: "זה משחק גדול בשבילנו ואנחנו חייבים להראות בו את הלב ואת האגרסיביות שלנו. הראנו את הפוטנציאל שיש בנו בשני המשחקים הראשונים, אבל זה הזמן להוכיח שאנחנו יכולים גם לסיים את המשחק בצורה חזקה".

וויל גרייבס שחקן מכבי חיפה (ימין) מול הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"משחק גדול בשבילנו". גרייבס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully