וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר עשוי לסיים את דרכו בהפועל כפר סבא

23.10.2016 / 8:46

מעמדו של המאמן מעורער מתמיד אחרי שהבעלים סתיו שחם תקף אותו בפייסבוק: "שמח לראות שהקהל אומר את דברו, שאנחנו לא פראיירים. רק זו הדרך להפוך לקבוצה גדולה. אנחנו נראים אנמיים"

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מור שאולי
הבעלים תוקף. שרון מימר/מור שאולי

שרון מימר עשוי לעזוב את הפועל כפר סבא. בעלי הקבוצה סתיו שחם הביע חוסר אמון מוחלט במאמנו שרון מימר בפוסט חסר תקדים שפרסם לפנות בוקר בפייסבוק. שחם לא צפה אתמול (שבת) בהפסד 2:1 להפועל רעננה מאחר ששהה בארצות הברית אבל בדברים שכתב נתן גב לאוהדי הקבוצה שנגד התנהגותם אתמול במשחק יצא מימר מיד בסיום המשחק. "כמוכם, גם אני התביישתי מאיך שהקבוצה שלנו נראתה היום ות'אמת, מאיך שהיא נראית מתחילת העונה. כמוכם, גם אני כועס על כך שנבנתה פה קבוצה בתקציב מהגבוהים שהיו בהפועל כפר סבא מאז ומעולם, והיא נראית כך במשחקים, אנמית וחסרת יצירתיות".

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מגבה את האוהדים. סתיו שחם/קובי אליהו

"גם אני כעסתי נורא כאשר עודכנתי לפני המשחק על כך שלא נכללו בסגל שחקני בית חשובים שהולכים עם המועדון הזה מיום הגעתי למועדון (ויהיה השיקול המקצועי אשר יהיה - הוא לא מעניין אותי בכלל במקרה זה).

"אני גם שמח לראות שהקהל הכפר סבאי אומר את דברו ומביע את כעסו כשצריך, כי באמת צריך (בגבולות הטעם הטוב כמובן). זו הדרך שלנו להפוך לקבוצה גדולה באמת, ולא קבוצה כפר סבאית חמודה ונחמדה לכולם. אני שמח לראות שהקהל של כפר סבא כבר לא פראייר ולא רוצה לראות קבוצה שנראית כמו שאנחנו נראים היום. גם אני לא.

"אני בהחלט לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום, ומבטיח שהעונה הזאת תראה טוב יותר בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully