וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתבטאות ששברה את מכבי תל אביב: "גורם ספציפי מנסה לחסל אותי"

23.10.2016 / 8:24

הצהובים החליטו על פיטורי אדלשטיין בעיקר בגלל ההתנהגות שלו מחוץ למגרש, כולל אמירה ספציפית שלו שהביאה לנקודת רתיחה. וגם: הפגישה הבהולה של הזרים. ורד כהן עם הפרטים מאחורי הקלעים

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: ארז אדלשטיין אחרי המשחק האחרון שלו כמאמן מכבי תל אביב

המהלך שהוביל לפיטוריו של ארז אדלשטיין נבנה בהדרגה בשבועיים האחרונים. כבר לפני שבוע וחצי בדק נציג בכיר במכבי תל אביב את ההיתכנות לכך שמאמן בכיר באירופה יחליף את המאמן הישראלי.

בהנהלה אמרו בימים האחרונים כי "לא בנו קבוצה של 30 מיליון דולר כדי להיראות כך" וכמובן שלא היו מרוצים מהתוצאות, אולם נראה כי ההתנהגות של אדלשטיין הכריעה את הכף. גורמים במועדון מספרים כי אדלשטיין אמר לכמה וכמה אנשים כי "יש גורם ספציפי במכבי שמנסה לחסל אותי", ההתבטאות שהגיעה גם לבעלי הקבוצה וגרמה לרתיחה בהנהלה. גם האמירה של אדלשטיין לפיה "יש אנשים בתקשורת שמנסים לחסל אותי אישית" לא התקבלה יפה.

עוד בנושא:
ארז אדלשטיין פוטר ממכבי תל אביב, מזרחי: "המינוי של הדר קבוע"
מחרוש, דרך בירנבוים ועד אדלשטיין: הפיטורים המהירים בהיסטוריה
מהראיון המשונה ועד ההודעה המפתיעה: סיכום הקדנציה של אדלשטיין
כמעט הגיע לסוף החגים: התגובות ברשת לפיטורים של ארז אדלשטיין

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
ההנהלה זעמה. אדלשטיין/ברני ארדוב

אדלשטיין שוחח לא אחת עם ראשי המערכת על הקבוצה ואמר בחלק מהשיחות הללו ש"לא ישנתי כל הלילה".

"זה מראה על לחץ ומכבי תל אביב חייבת להתנהל באופן מקצועי. בשיחות האלו לא מעט גורמים ניסו להרגיעו, זה מצב לא בריא. ברור שמדובר בשלב מוקדם של העונה, אבל המועדון צריך כוח, יציבות וחוזק", הסביר גורם המעורה בפרטים.

ראשי מכבי אף לא אהבו את ההתעסקות של אדלשטיין בדברים חיצוניים. המאמן הלין על פרסומים בתקשורת וביקש לא אחת מאנשי המועדון שיטפלו בפרסומים. "אי אפשר להתעסק כל הזמן בדברים מסביב", הסבירו בקבוצה.

נראה כי בקדנציה הקצרה של המאמן אף איבד את חדר ההלבשה: מספר שחקנים זרים בכירים במכבי נפגשו בשבוע שעבר ושוחחו על תפקודו, ובתום אותה פגישה העבירו השחקנים מסר חד להנהלה - קשה לנו ואי אפשר לעבוד עם ארז אדלשטיין. גם השחקנים הישראלים הרגישו מתוסכלים לאחר שלא שותפו במחצית השנייה מול ריאל מדריד ואף סירבו להתראיין עם התקשורת. "במהלך משחקים יוגב אוחיון וגל מקל אומרים לאדלשטיין 'אל תדאג, ננצח את המשחק'. זה מראה על חוסר שליטה", מסביר גורם בקבוצה.

מקור בקבוצה סיפר כי "גם השחקנים הישראלים לא הבינו מה ארז רוצה מהם כבר. הבלבול השפיע על כל הקבוצה, לא רק על הזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully