וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאודלוק וצירבס מחוץ לסגל מכבי תל אביב, סטודמאייר חוזר בירושלים

21.10.2016 / 16:25

משחקי המחזור השלישי ייצאו לדרך בשבת: הצהובים ילבישו את כל הישראלים מול סגל חסר של הפועל חולון (20:30, ספורט 5). סגנית האלופה תתארח בגן נר (19:00, ספורט 5). אשדוד המושלמת תארח את נהריה

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
יקבל מנוחה. גאודלוק/יוסי ציפקיס

משחקי המחזור השלישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שלושה משחקים. מכבי תל אביב, אחרי ההפסד הביתי לריאל מדריד, תארח בביתה את הפועל חולון, שעדיין לא הפסידה אך מגיעה בסגל חסר ליד אליהו. הפועל ירושלים, שניצחה בצורה מרשימה את ולנסיה ביורוקאפ, תחפש להמשיך את המומנטום הנפלא שלה כשתפגוש בגן נר את גלבוע/גליל שרוצה ניצחון ראשון העונה. מכבי אשדוד של מאיר טפירו, גם היא עדיין ללא הפסד, תארח את עירוני נהריה, שלא ניצחה עדיין העונה.

מכבי תל אביב - הפועל חולון (20:30, ספורט 5)

העובדה שבליגת העל היא עדיין מושלמת ממש לא מרגיעה את ראשי מכבי תל אביב אחרי ההפסד השני שלהם בשני המחזורים הראשונים ביורוליג. הצהובים נראו לא טוב במחצית הראשונה נגד ריאל מדריד ביד אליהו, וגם קאמבק הירואי ברבע השלישי, בו נטלו את ההובלה במשחק לא הספיק כדי לרשום ניצחון ראשון גם באירופה. מלבד ענייני היכולת הלא משכנעת בהגנה, נושא נוסף שעלה לסדר היום אחרי ההפסד הביתי לריאל היה דקות המשחק המועטות שקיבלו השחקנים הישראלים של הקבוצה, שלפחות בליגה מוגנים על ידי החוק הרוסי. בקבוצה החליטו להעניק מנוחה לאנדרו גאודלוק שלא יתלבש להתמודדות, כמו גם מאיק צירבס ודווין סמית' שבינתיים לא אמור להרשם למשחקי הליגה. די ג'יי סילי ודגן יבזורי, שהיו מחוץ לסגל בניצחון על הפועל אילת, יתלבשו.

הכנה לא פשוטה לעונה הייתה להפועל חולון, שמועות על החלפות אפשרויות והפסדים ביכולת לא טובה, אך כל זה מתגמד כשהסגולים רושמים שני ניצחונות בפתיחת העונה על גלבוע/גליל בבית ועירוני נהריה. השחקנים של דן שמיר הראו ניצוצות של כדורסל איכותי בשני המשחקים, ובמועדון מקווים כי אם ימשיכו במגמת השיפור יוכלו לחזור העונה לצמרת. חולון מגיעה למשחק חבולה וחסרה - אלכס צ'וברביץ' נקע את הקרסול וצפוי להיות מחוץ לסגל, פול דילייני צפוי גם כן לנוח בשל הפציעה בכתף שמפריעה לו מפתיחת העונה ואילו רועי הובר הצעיר נמצא באבטחת יישובים במסגרת שירותי הצבאי ובקבוצה לא הצליחו לשחררו למרות שהחלו בפעולות בנושא לפני כחודשיים.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
חוזר לליגה. סטודמאייר/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - הפועל ירושלים (19:00, ספורט 5)

תסכול גדול בגלבוע/גליל בעקבות ההפסד בשבוע שעבר למכבי אשדוד. השחקנים של אריאל בית הלחמי שלטו בהתמודדות, הובילו ביתרון דו ספרתי בפתיחת המחצית השנייה, אך ביצעו טעויות בלתי מחויבות בתחילת הרבע השלישי, נתנו ליריבה לחזור ובסיום המשחק קבלת החלטות לא טובות הובילה להפסד שני בשני מחזורים. בגלבוע יודעים שהם מגיעים כאנדרדוג מובהק להתמודדות, אך מקווים להראות לקהל שהגיע בכמות יפה למשחק החזרה לגן נר, כי יש להם מה למכור גם העונה בליגה. אריק גריפין, הזר המבטיח שחתם הקיץ בקבוצה, עדיין לא מוצא את עצמו, בעוד מרפי הולוואי הסנטר שהצטרף רק באמצע חודש ספטמבר, נראה טוב מאוד.

בהפועל ירושלים חששו מקשיי קליטה של הקבוצה החדשה והצוות החדש למועדון, אך בינתיים הכל זורם נהדר בבירה. אחרי הזכייה בגמר גביע ווינר לא התקשו האדומים להתגבר על בני הרצליה ומכבי קרית גת בשני מחזורי הפתיחה בליגת העל, והוסיפו לכך ניצחון ענק באמצע השבוע על ולנסיה שהרים עוד קצת את רף הציפיות הגבוה כבר כך מהקבוצה. במועדון היו מרוצים מעצם הדומיננטיות במשחק חוץ קשה שכזה באירופה, ויודעים כי עליהם לשמור על יציבות גם במשחק הקל על הנייר בגן נר, וגם במשחק בלובליאנה בהמשך השבוע. בקבוצה החליטו שלא לרשום את טראוויס פיטרסון להתמודדות, ואמארה סטודמאייר ישוב לסגל.

מכבי אשדוד - עירוני נהריה (18:55, פריצות בספורט 5)

בחלומות הורודים ביותר של מכבי אשדוד הם לא חלמו על שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה וקביעת המאזן הטוב ביותר של הקבוצה בפתיחת עונה מאז עלתה לליגת העל. השחקנים של מאיר טפירו לא הרשימו במשחק בשבוע שעבר בגן נר, אלא שמחצית שנייה פנטסטית של יפתח זיו, שקלע שיא קריירה של 23 נקודות, נתנה להם ניצחון דרמטי. באשדוד מאמינים כי הביטחון שצוברים השחקנים בזכות הניצחונות יעזור להם גם נגד נהריה, שנחשבת עדיפה לפחות על הנייר. קליסטוס אזויקו, שנרשם למשחק בגן נר אך לא שותף, צפוי לקבל דקות בכורה נגד הגבוהים של נהריה.

סגל איכותי בנתה הקיץ עירוני נהריה, אך לאחר שני משחקי ליגה ומשחק נוסף בליגת האלופות טור הניצחונות של הסגולים מראה על אפס. הקבוצה של אריק אלפסי, שניצחה שני משחקים במוקדמות ליגת האלופות, הציגה כדורסל מצוין גם נגד מכבי תל אביב ובמשך שלושה רבעים נגד בנביט, אך כל עוד לא מצליחה לרשום ניצחונות, לא יירשמו חיוכים בחדר ההלבשה. בשבועות האחרונים עלו שמותיהם של מרקוס טיג וניק פאוסט כאפשרויות לעזיבה, אך בנהריה מתכוונים לתת לשניים את הצ'אנס להוכיח את עצמם ולא ממהרים לחתוך. מי שגם כן עדיין לא מוצא את עצמו בקבוצה הוא הפורוורד יהונתן שולדבראנד, שבמשחק נגד הטורקים סופסל לדקות ארוכות.

יפתח זיו שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
לוהט. זיו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully