וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "כבשנו שני שערים נהדרים ובגללם הגיע לנו לנצח"

21.10.2016 / 0:13

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-1:2 על אלקמאר: "היה נהדר לחזור לכאן, האווירה תמיד טובה. השחקנים לא ציפו ל-4-4-2 של היריבה, לא יודע למי הגיע לנצח". גולסה: "צריכים להראות המשכיות"

שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
כמה לחץ השתחרר. מכבי תל אביב חוגגת/רויטרס

מכבי תל אביב שמרה הערב (חמישי) על החלום האירופי בחיים, כשניצחה את אלקמאר 1:2 והשיגה נקודות ראשונות העונה בליגה האירופית. אוסקר סקאריונה (24) ואייל גולסה (81, בשער ענק) סידרו לשוטה ארבלדזה ושחקניו ניצחון חשוב מאוד, ובעוד שבועיים הם יארחו את אותה אלקמאר למפגש נוסף.

שוטה ארבלדזה סיכם: "אם מסתכלים על מצבים, היו לנו שני מצבים טובים במחצית השנייה. איבדנו את הכדור מהר מדי ונתנו לאלקמאר הזדמנות להחזיק בכדור. אבל אני לא יודע למי הגיע לנצח, עשינו טוב את מה שניסינו לעשות. עד עכשיו אלקמאר לא שיחקה מבחינה טקטית כמו שהיא שיחקה הערב, היה קשה לשחקנים כי הם לא ציפו לזה. אלקמאר שיחקה 4-4-2 וזה שונה ממה שאנחנו חשבנו שהם ישחקו. בסופו של דבר, כבשנו שני שערים נהדרים והגיע לנו לנצח בגלל זה.

"היה נהדר לחזור לכאן, המשחקים תמיד טובים כאן והאווירה תמיד טובה כאן. אהבתי לשחק כאן ואני שמח להשיג את הנקודות פה היום. אני חושב שהאוהדים אוהבים לצפות בכדורגל, לשחק התקפי והם מבינים שלפעמים המשחק הוא לא רק ניצחונות, אבל הם ראו הרבה הצלחות בעבר ואני מאמין שהם ימשיכו לבוא ולתמוך בקבוצה".

כובש שער הניצחון אייל גולסה אמר: "עשינו משחק טוב, לקחנו את הנקודות וזה היה חשוב מאוד כי הבית צפוף מאוד. אנחנו צריכים להראות המשכיות עכשיו בישראל ואני מקווה שנעשה את זה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את אלקמאר 1:2 בליגה האירופית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully