וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הודיע שלא יחזור לשחק ב-2016

השור ממאיורקה ייעדר מהטורנירים בבאזל, ברסי ומטורניר גמר הסבב בשל כאבים מהם הוא סובל: "זה לא סוד שהגעתי למשחקים האולימפיים כשאני לא בכשירות מלאה כי רציתי לזכות במדליה עבור ספרד"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
גמר את 2016. נדאל/AP

אחרי שרוג'ר פדרר הודיע כבר לפני כמה חודשים שגמר את השנה בגלל פציעה, היום (חמישי) הודיע גם רפאל נדאל כי לא ישחק יותר ב-2016. השור ממאיורקה היה אמור להשתתף בטורניר באזל בשבוע הבא ולאחר מכן בטורניר המאסטרס 1,000 בברסי פריס ובטורניר גמר הסבב.

השור ממאיורקה פרסם פוסט בפייסבוק שלו: "זה לא סוד שהגעתי למשחקים האולימפיים בלי הכנה מתאימה ואחרי שלא התאוששתי לחלוטין מפציעה, אבל המטרה הייתה להתחרות ולזכות במדליה בשביל ספרד. ההחלמה הכפויה הזו גרמה לי כאב מאז ועכשיו אני נאלץ לגמור את העונה ולהתחיל להתכונן לשנת 2017. אני עצוב מאוד שלא אוכל לשחק בשבוע הבא בבאזל כיוון שיש לי זיכרונות טובים מהטורניר הזה והגמר ששיחקתי בו בשנה שעברה נגד רוג'ר פדרר. לא אוכל גם להתחרות בטורניר ברסי בפריס, שם הקהל ואיגוד הטניס הצרפתי תמיד התנהגו מצוין אליי. עכשיו זה הזמן שלי לנוח ולהתחיל להתכונן לשנת 2017".

העובדה שנדאל לא ישחק בטורניר גמר הסבב אומרת שגאל מונפיס ודומיניק תים כבר הבטיחו את עלייתם ללונדון והמאבק על המקום האחרון הוא בין תומאש ברדיך (2,880 נקודות), דויד גופן (2,645), מארין צ'יליץ' (2,590) ורוברטו באוטיסטה אגוט (2,340).

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully