וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "ניצחון נהדר, אסור להפסיק לשאוף קדימה"

20.10.2016 / 7:59

שביעות רצון גדולה בהפועל ירושלים אחרי ה-77:81 בוולנסיה. פיאניג'אני אמר לשחקנים: "שיחקנו קבוצתי וזה מה שחשוב". דייסון שהצטיין עם 17 נקודות: "העברנו את הלחץ אליהם מההתחלה"

מערכת וואלה!

הפועל ירושלים פתחה אמש (רביעי) את הקמפיין האירופי שלה ביורוקאפ עם ניצחון 77:81 בוולנסיה. האווירה בחדר ההלבשה הייתה שמחה והמאמן סימונה פיאניג'אני אמר לשחקניו: "פתחנו את המשחק חזק כפי שהיינו צריכים, שיחקנו קבוצתי וזה חשוב. נשארנו ביחד גם אחרי שוולנסיה חזרה והצגנו אופי. מצפה לנו עוד עונה ארוכה ויש עוד המון מטרות".

לתקשורת אמר פיאניג'אני: "להוביל במשך 40 דקות מול אחת הקבוצות מהטופ במפעל זה סימן למשהו טוב מאוד. האווירה השתנתה ברבע האחרון, הקהל עודד אותם, הם העלו את רמת האגרסיביות, אך אני שמח שהשחקנים הצליחו להישאר ביחד ומצאו את האנרגיה כדי לשמור על היתרון. אנחנו רק באוקטובר, אבל בשביל הקבוצה שלנו, שהיא קבוצה חדשה, זה ניצחון חשוב כדי לראות שאנחנו עובדים נכון. יותר חשוב מהניצחון אפילו זה שנשארנו יחד".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את ולנסיה 77:81 בחוץ
הכי לא ישראלי שיש: האפקט של פיאניג'אני על הפועל ירושלים

אמארה סטודמאייר שסיים את המשחק עם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, הוסיף: "זה היה משחק מצוין וניצחון נהדר. הצגנו כדורסל טוב וחשוב שזה ניצחון שהושג באופן קבוצתי. ולנסיה קבוצה מאוד טובה ותחרותית, אני שמח שהצלחנו לנצח אותה. האם זה מראה משהו להמשך הדרך ביורוקאפ? נראה. אסור לתת לניצחון הזה לגרום לנו להפסיק לשאוף להמשיך קדימה".

ג'רום דייסון שבלט עם 17 נקודות, נשמע מרוצה: "היו לנו משחקים קודמים אותם פתחנו בצורה חלשה ופחות אגרסיבית, אבל הפעם העברנו את כל הלחץ לוולנסיה מההתחלה. הם נלחמו לחזור והצליחו בחצי השני, אבל נשארנו יחד והשגנו ניצחון נפלא. כל אחד עשה את תפקידו".

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. Valencia basket, אתר רשמי
מאוד מרוצה. אמארה/אתר רשמי, Valencia basket

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully