וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "יכולים להמשיך לארגן את ההלוויה שלי, כנראה שאף אחד לא יגיע אליה"

השוער שעצר פנדל בניצחון יובנטוס: "אמרו עליי הרבה דברים מטופשים לאחרונה". פיאניץ': "אף פעם אסור לפקפק בו". פפה: "מדריד זה הבית שלי, מקווה שיאריכו לי את החוזה". רונאלדו זכה לשבחים: "בשיא הקריירה". וגם: כל המספרים

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא הצליח להפוך אמש (שלישי) לשיאן הכיבושים של ליגת האלופות, אבל הוא בוודאי מרוצה משני הבישולים שלו, שסייעו לריאל מדריד להביס 1:5 את לגיה ורשה במחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות. אבל פרט ל-CR7 היה גם כוכב נוסף הערב: ג'אנלואיג' בופון, שעצר פנדל וסיפק שלל הצלות מרשימות ב-0:1 המותח של יובנטוס מול ליון, שהושג למרות חיסרון מספרי. בנוסף, גם לסטר עשתה מיני היסטוריה הערב, כשהפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שמנצחת בשלושת משחקיה הראשונים במפעל. הנה המספרים והתגובות מעוד ערב כדורגל מצוין בצ'מפיונס.

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. AP
מי פקפק בו? בופון/AP

בופון עונה למבקרים: "תמשיכו לארגן את ההלוויה שלי"

ג'אנלואיג'י בופון, שסיפק עוד הצגה בין הקורות, סיפק בסיום מונולוג אופייני: "אתם יכולים להמשיך לארגן את ההלוויה שלי, אבל כנראה שאף אחד לא יגיע אליה. אמרתי כבר בעבר, בלי טיפת שחצנות - אני מאוד ביקורתי כלפי עצמי ואני לא צריך להקשיב לאף אחד שמנסה לנצל רגעי חולשה כדי להראות חוסר כבוד. שמעתי הרבה דברים מטופשים שנאמרו עליי לאחרונה, אבל רק ביקורת אחת הייתה נכונה. כתבו בה 'אני מצפה מבופון ליותר'. גם אני ציפיתי מעצמי ליותר, ואני מקווה שעכשיו אחזור לכושר האמיתי שלי".

על העובדה שלא חגג אחרי שעצר פנדל אמר בופון: "לא חגגתי כי היינו בעשרה שחקנים וידעתי שאני צריך לשמור אנרגיה. רציתי להישאר בפוקוס כי אני חייב הרבה לחברים לקבוצה ולאוהדים שאף פעם לא ויתרו עליי".

כובש שער הניצחון עבור יובנטוס, חואן קוואדרדו: "אני מאוד שמח ומודה לאלוהים. בהתחלה רציתי להרים, אך הסתכלתי למעלה ולא ראיתי אף אחד במרכז, אז פשוט החלטתי לשלוח טיל וזה עבד. זה היה משחק מאוד קשה מול קבוצה טובה. אני חושב שנתנו הופעה טובה והראינו הרבה אופי בעשרה שחקנים".

מיראלם פיאניץ': "זה היה מאבק קשה. גם בעשרה שחקנים נלחמנו, שיחקנו בצורה מאורגנת ובסוף הצלחנו להבקיע. אלו שלוש נקודות מאוד חשובות. ג'יג'י הוכיח פעם נוספת שהוא תמיד שם. זה לא הגיוני לפקפק בו, הוא כל כך חשוב ליובנטוס ולאיטליה. הוא בחור נהדר, שוער נהדר ודמות מפתח עבור כולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה, קרים בנזמה. AP
בתפקיד המבשל. רונאלדו עם מוראטה ובנזמה/AP

פפה רוצה חוזה חדש: "לא קיבלתי שיחה מאף אחד"

במדריד, איך לא, שיבחו את כריסטיאנו רונאלדו בסיום. ב'אס' ציינו את מספר הבישולים של הכוכב הפורטוגלי וכתבו "הוא עדיין אנוכי לדעתכם?", בעוד שב'מארקה' התלהבו דווקא מהילד סרחיו אסנסיו וכינו אותו "היהלום החדש של זידאן".

בלם ריאל, פפה, התייחס בסיום לאפשרות שיאריך את חוזהו בריאל: "אני רוצה לעזור לריאל, המועדון שאני הכי אוהב בעולם. כולי תקווה שיחלו כבר שיחות להארכת החוזה שלי, בינתיים לא קיבלתי שיחת טלפון מאף אחד, אבל אני רגוע, האנשים במדריד יודעים שזה הבית שלי".

הבלם אמר בנוגע למשחק: "שיחקנו מצוין. המאמן רצה שנלחץ בחלק הקדמי וזה מה שעשינו. אנחנו מכבדים את היריבה, אבל תמיד רוצים להבקיע כמה שיותר".

מרקו אסנסיו המשיך להרשים, כשכבש גם בבכורה שלו בליגת האלופות. הכישרון הצעיר אמר בסיום: "אני מנסה לנצל ככל האפשר את ההזדמנויות שהמאמן נותן לי, כי אני עדיין לא ממש מורגל בלא לשחק הרבה. אם השער שלי עזר לנצח, אני מאושר. לגיה קבוצת התקפה לא רעה בכלל, ככה שלגיטימי שהם הגיעו לכמה מצבים. לפחות אנחנו ניצלנו את המצבים שלנו".

זינדין זידאן התמוגג מההופעה של רונאלדו: "הוא היה פנומנלי, בלתי עציר. העובדה שהוא חילק את הכדורים לאחרים במקום לנסות להכריע מצבי הבקעה הייתה נהדרת בשבילנו. אני בטוח שבמשחק הבא שלנו הוא כבר יבקיע. עשינו את העבודה בצורה טובה, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו יכולים וצריכים לשחק טוב יותר".

אלפרדו רנאלדו טען: "המאבק בין כריסטיאנו למסי על תואר שחקן הטוב בעולם נפתח מחדש. לכל אלו שטוענים כי רונאלדו לא מוסר, הגיעה ההופעה מול לגיה ורשה והוכיחה אחרת. אנחנו עדים לתקופה מפוארת כאשר שני השחקנים הטובים בעולם נמצאים בפיק של הקריירה. מסי שינה באופן קיצוני את הסגנון שלו והפך למנהל משחק טוב יותר, רונאלדו מנתב היטב יותר את חלוקות הכוחות כדי להגיע לרגעי ההכרעה בשיא. חובבי הכדורגל באשר הם יכולים פשוט להתרווח ולהתענג על כל רגע שלהם".

יוליאן וייגל שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
"מאושר שכבשתי". וייגל/רויטרס

דורטמונד נגד חוסר הספורטיביות של ספורטינג: "זה רע"

יוליאן וייגל, שכבש את השער הראשון שלו בבוגרים אי פעם (שיחק גם במינכן 1860) ב-1:2 של דורטמונד על ספורטינג, אמר על השער: "אני לא ממש זוכר מה קרה שם. אני רק מאושר שכבשתי היום את השער הראשון שלי. היה ברור שספוטינג תפעיל לחץ במחצית השנייה, היא הייתה מלאת תשוקה ודחפה חזק קדימה, אבל עשינו הכול כדי לנצח ואני שמח שהצלחנו לשמור על ה-1:2".

מריו גצה אמר: "כשרואים שהשגנו שלוש נקודות במשחק חוץ קשה, אז ברור שעשינו עבודה טובה. לקראת הסיום המשחק היה עצבני וקשה מאוד. אבל בסך הכול אנחנו יכולים להיות מסופקים. היה משחק קשה מאוד עם הרבה לחימה. מגיעות לקבוצה הרבה מחמאות, אנחנו מאושרים עם שלוש הנקודות".

רומן בורקי אמר: "זה חבל מאוד שכשאני זורק את הכדור החוצה ושחקן שלנו, סוקרטיס, עדיין על הדשא, הם מתחילים לשחק. אף פעם לא חוויתי דבר כזה, זה רע. אבל ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב. יש לנו מזל רע מאוד עם הפציעות כרגע. אנחנו לוחמים. הראינו שיש לנו קבוצה טובה היום על הדשא ונמשיך כך גם בעתיד. היה משחק קשה מאוד. לנצח בליסבון זה צעד חשוב מאוד לקראת עלייה ל-16 הגדולות".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חזר לכבוש במפעל אחרי הרבה זמן. בייל/GettyImages

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו אולי לא הגיע ל-100 כיבושים כפי שחלם, אבל השלים 100 בישולים במדי ריאל מדריד עם שניים כאלה היום.

* רונאלדו, תאמינו או לא, מתקרב בצעדי ענק גם לשיא הבישולים של ליגת האלופות. כעת חסר לו בישול יחיד כדי להשתוות לריאן גיגס כשיאן המבשלים בצ'מפיונס.

* ריאל מדריד ניצחה 20 מתוך 22 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות.

* גארת' בייל כבש את שערו הראשון בליגת האלופות מאז דצמבר 2014.

* מרסלו פתח לראשונה כקפטן ריאל מדריד בליגת האלופות.

* מרקו אסנסיו כבש עבור ריאל מדריד בבכורה שלו בליגה הספרדית, בסופרקאפ האירופי ובליגת האלופות.

* אלברו מוראטה היה מעורב העונה בשלושה שערים של ריאל מדריד בליגת האלופות, ב-54 דקות בלבד על הדשא.

* רק במחצית הראשונה, הבלאנקוס בעטו 16 פעמים לשער.

* בשלושה מחזורים בשלב הבתים לגיה ורשה כבר הספיקה לספוג 13 שערים. השיא השלילי לספיגה בשלב הבתים שייך לבאטה בוריסוב, שספגה 24 שערים בעונת 2014/15. הפולנים בדרך?

* פייר אמריק אובמיאנג כבש תשעה שערים בתשעת המשחקים האחרונים שלו בדורטמונד.

* זה גם היה שערו ה-52 ב-62 המשחקים האחרונים.

שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
לוהט. אובמיאנג/רויטרס

* בעשר השנים האחרונות, טוטנהאם ניצחה פעם אחת בלבד קבוצה גרמנית בחוץ - את לברקוזן ב-2006.

* לסטר היא הקבוצה האנגלית הראשונה שמנצחת את שלושת משחקיה הראשונים בליגת האלופות.

* היא גם לא ספגה באף אחד מהמשחקים.

* ללסטר יש העונה תשע נקודות בליגת האלופות, ושמונה בלבד בליגה האנגלית.

* ריאד מחרז היה מעורב בארבעה מתוך חמשת השערים של לסטר בליגת האלופות.

* בשנייים האחרונים, היה מעורב גם בן ארצו, איסלם סלימאני.

* קופנהאגן מעולם לא ניצחה קבוצה אנגלית בחוץ בכל המסגרות.

* ג'אנלואיג'י בופון עצר את הפנדל הראשון שלו בליגת האלופות (במסגרת 90 דקות) מאז מאי 2003.

* זה גם היה הפנדל הרביעי אי פעם שהוא עצר במפעל. רק האנס יורג בוט עצר יותר ממנו (חמישה).

* סמיר נאסרי כבש תשעה שערים בליגת האלופות עבור שלושה מועדונים שונים (ארסנל, מנצ'סטר סיטי, סביליה).

באיטליה התלהבו מההצגה של בופון

גם דויד דה חאה פרגן לבופון על ההצגה

וככה שוער ליון הגיב להצלה של בופון

כנראה שבופון יציל כדורים בלתי אפשריים גם בקבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully