וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "לא הנענו את הכדור מספיק וזה הוביל לשליטה שלהם בקצב"

18.10.2016 / 21:25

מאמן עירוני נהריה דיבר על הסיבות להפסד 83:70 לבאנביט בליגת האלופות: "הם לקחו יותר מידי ריבאונדים בהתקפה, בכל מקרה זה שיעור טוב עבורנו". סשו פיליפובסקי: "ההבדל היה בהגנה שלנו"

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
"זו קבוצה בסדר גודל שאנחנו לא פוגשים כאן בדרך כלל". אלפסי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה הפסידה הערב (שלישי) לבאנביט 83:70, במסגרת המחזור הראשון בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של אלפסי פתחה את המשחק טוב והצליחה להישאר בתמונה עד הרבע האחרון, אך התפרקה בסיום ורשמה הפסד במחזור הפתיחה.

מאמן המפסידים, אריק אלפסי, סיכם: "במחצית הראשונה שיחקנו בקצב טוב מבחינה התקפית והוצאנו את הדברים לפועל כמו שצריך. ברבע השלישי המשחק היה צמוד, אך לא הנענו את הכדור מספיק וזה הוביל להגנה לא טובה במעבר ושליטה שלהם בקצב המשחק. הם שיחקו פיק אנד רול מצוין עם הרכז ולא מצאנו לזה פיתרון טוב. בנוסף, כשהם החטיאו הם לקחו יותר מידי ריבאונדים בהתקפה. זה שיעור טוב למועדון, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, בסדר גודל שאנחנו לא פוגשים כאן בדרך כלל. אני מקווה שהמשחק ייצור לנו מומנטום טוב לקראת יום שבת".

אלפסי המשיך: "רצינו להתחיל את הליגה בצורה אחרת. הפסדנו שני משחקים צמודים, אך עם החלטות טובות יותר היינו היום ב-0:2. זאת קבוצה חדשה עם שחקנים שלא מכירים את הליגה או את ליגת האלופות, אך בכל מקרה אנחנו חייבים להרים את עצמנו ולהיות יותר אגרסיביים, אנחנו חוטפים נקודות זולות. לגבי היום, צריך להסתכל על הדברים הטובים במשחק. שיחקנו נגד קבוצה ברמה גבוהה והיו לנו 30 דקות טובות, אבל צריך גם לדעת לסיים את המשחק בצורה טובה".

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: עירוני נהריה הפסידה לבאנביט 83:70

ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה (אמצע) מול בנביט. אדריאן הרבשטיין
ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה (אמצע) מול בנביט/אדריאן הרבשטיין

ערן אסנטי: "לא הרגשנו שום דבר מיוחד, זה היה כמו כל משחק רגיל. רשמנו הרבה מאמץ במהלך המשחק, היו לנו דקות טובות ודקות פחות טובות, אך בסיום לא היינו מספיק מרוכזים".

המאמן המנצח, סשו פיליפובסקי: "ההבדל היה בהגנה שלנו. במחצית הראשונה חטפנו יותר מדי נקודות, לא פתחנו את המשחק טוב מבחינה הגנתית. במחצית השנייה שיחקנו הגנה יותר טובה, במיוחד ברבע האחרון וזה מה שהכריע את המשחק. עצרנו את נהריה על 70 נקודות וזה חשוב. כשמשחקים בחוץ צריך לשלוט בריבאונד ואני שמח שזה קרה. אנחנו לא מרגישים לחץ כי יש לנו קבוצה חדשה. זו שנה ראשונה ביחד, נלך צעד אחרי צעד, משחק אחרי משחק וחשוב שנתחיל טוב".

גספר וידמאר: "באנו עם מוטיבציה כדי להתחיל את ליגת האלופות עם ניצחון. ידענו שיהיה קצת עייפות כי שיחקנו ביום ראשון, אבל כמקצוענים צריך לדעת להתכונן לסיטואציות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully