וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה הפסידה 78:73 לאקדמיק סופיה אחרי הארכה

אכזבה לחבורה של מיקי גורקה: הבולגרים כפו הארכה עם שתי קליעות עונשין והמשיכו לניצחון במשחק הפתיחה של שלב הבתים, למרות משחק מצוין של כארם משעור (19 נקודות). אדריאן וגרין אכזבו

שחקן בני הרצליה כארם משעור. קובי אליהו
כמעט. משעור/קובי אליהו

אכזבה גדולה לבני הרצליה במשחקה הראשון בעונה האירופית. הקבוצה של מיקי גורקה נכנעה הערב (שלישי) 78:73 אחרי הארכה לאקדמיק סופיה וספגה הפסד ראשון בשלב הבתים של היורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו ביבשת.

אחרי הניצחון החשוב על מכבי חיפה ביום ראשון, הרצליה רצתה להמשיך את השבוע החיובי וגם ממש לא הייתה מרחוקה מהשגת המטרה. אחרי רבע ראשון מצוין שהסתיים ב-18:23 לזכותה, היא סבלה מרבע שני חלש בו הוסיפה 8 נקודות בלבד וירדה להפסקה בשוויון.

גם הרבע השלישי התנהל בשליטה של האורחים, בעיקר בזכות יכולת נהדרת של כארם משעור, אבל דני גיבסון החזיר את הבולגרים לעניינים ברבע האחרון. הרצליה פספסה הזדמנות להכריע את המשחק בזמן החוקי, כשפיליפ וידנוב הוותיק דייק פעמיים מהקו וכפה הארכה, בה הבולגרים רכבו על המומנטום וקצת ברחו לקראת הדקה האחרונה. סטיבן דניס עוד עשה ניסיונות אחרונים להחזיר את הרצליה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, בטח ביום שבו טוריאן גרין, הקלע המוביל של הקבוצה שהצטיין גם מול מכבי חיפה, מסתפק ב-7 נקודות בלבד (3 מ-12 מהשדה) וכשג'ף אדריאן מסיים עם מספר נקודות זהה.

קלעו לבני הרצליה: כארם משעור 19 (7 מ-10 לשתיים, 1 מ-6 לשלוש), סטיבן דניס 16, חליל קנאסביץ' 14 (13 ריבאונדים), טוריאן גרין (3 מ-12 מהשדה, 1 מ-9 מהשלוש), אדום ג'קו וג'ף אדריאן (2 מ-10 מהשדה, 7 ריבאונדים) 7 כל אחד, דני רובין 3. תום מעיין שותף (6 דקות) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully