וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: בני הרצליה פותחת את היורופקאפ במשחק בסופיה

17.10.2016 / 17:00

הקבוצה של מיקי גורקה, מעודדת אחרי הניצחון הביתי על מכבי חיפה, תנסה לפתוח ברגל ימין את העונה האירופית שלה נגד אקדמיק סופיה (18:30, 5+ לייב) באחד המשחקים הקשים בבית

one

בני הרצליה תפתח מחר (שלישי, 18:30, 5+ לייב) את העונה האירופית שלה כשתפגוש את אקדמיק סופיה בבולגריה במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של היורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו באירופה. הרצליה משחקת בבית עם סופיה ופריבידזה הסלובקית, ששתיהן נשרו ממוקדמות ליגת האלופות ועם סטיאווה בוקרשט הרומנית, כששתי הקבוצות שיסיימו במקומות הראשונים, וכן שתיים מהקבוצות שיסיימו במקום השלישי עם המאזן הטוב ביותר, תעפילנה לשלב הבתים השני.

הקבוצה של מיקי גורקה יצאה לסופיה לאחר הניצחון החשוב 79:87 על מכבי חיפה ביום ראשון. בהרצליה היה הרבה מאוד לחץ לקראת המשחק נגד חיפה, שבא אחרי התבוסה במחזור הפתיחה בירושלים, ובמשך שלושה רבעים עשו השחקנים של גורקה הרבה מאוד טעויות שנתנו לקבוצה היריבה את היתרון, אלא שברבע האחרון הצגה של טוריאן גרין, שקלע 23 נקודות נתנה להם את הניצחון. אחת המטרות המוצהרות של הרצליה היא להעפיל לשלב הבתים השני של היורופקאפ, והם יודעים שכדי לעשות זאת הם יצטרכו להשיג שלושה ניצחונות, כשהמשחק בסופיה נחשב לאחד הקשים ביותר שיש בבית.

אקדמיק סופיה הייתה הפייבוריטית של ההתמודדות בינה לבין אלופת רומניה אורדאה כדי להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך האלופה הבולגרית, שבעונה שעברה שיחקה נגד מכבי ראשון לציון ביורופקאפ ורשמה הפסד ביתי וניצחון חוץ, אכזבה עם הפסד חוץ ברומניה 70:58 שעלה לה בכרטיס. הסגל של הקבוצה הבולגרית כולל ארבעה זרים - הסנטר האמריקאי סטיב זק, הגארד הותיק דני גיבסון, הפורוורד הסלובני סשה זגורץ' והפורוורד האוקראיני המוביל מקסים קורניינקו.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. מגד גוזני
יפתח ברגל ימין? גורקה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully