וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות לליברפול לקראת מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני יישאר על הספסל?

ווינאלדום, קוטיניו, פירמינו וקליין בספק למפגש המרתק מול השדים האדומים (שני, 22:00, ספורט1), רוני צפוי להמשיך על הספסל של מוריניו. קלופ: "הלוואי והייתי יכול להגיד אחרת, אבל ליונייטד שחקנים ברמה עולמית"

יורגן קלופ באימון לקראת גמר הליגה האירופית. GettyImages
נותן כבוד ליריבה. קלופ/GettyImages

הקרב המסקרן ביותר שיש לכדורגל האנגלי להציע - המפגש בין ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, ייערך מחר (שני, 22:00, ספורט1) באנפילד. המייטי רדס ניצחו את השדים האדומים פעם אחת בלבד בשבעת המפגשים האחרונים ביניהם, כהמשחק האחרון, אי שם במרץ, נגמר ב-1:1.

בעוד שליברפול נמצאת במרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון, מנצ'סטר יונייטד יודעת שהיא חייבת נקודות כדי לא לאפשר ליריבות הגדולות לברוח. הרדס במקום הרביעי עם 16 נקודות - שלוש פחות ממנצ'סטר סיטי ואילו השדים האדומים עם 13 נקודות במקום השביעי. בכלל, הקבוצה של יורגן קלופ נמצאת בתקופה נפלאה, עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, בעוד שזו של ז'וזה מוריניו נעצרה במשחק הליגה האחרון (1:1 מול סטוק סיטי) לאחר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ויין רוני ביציע. GettyImages
יעלה מהספסל שוב? רוני/GettyImages

באנגליה מדווחים שמוריניו צפוי להחזיר להרכב את לוק שואו שהתגבר על פציעתו לאחר חמישה משחקים בחוץ. המיוחד מתלבט אם לפתוח במרכז ההגנה עם דאליי בלינד או עם כריס סמולינג לצידו של אריק באי המצוין. אנטוניו ולנסיה צפוי לאייש את עמדת המגן הימני לאחר שהתאושש מהמשחק של נבחרתו בשבוע שעבר. ויין רוני, שלא פתח במשחק הליגה הקודם, צפוי להמשיך על הספסל. ליברפול מנגד, סובלת ממכת פציעות קשה, כשג'ורג'יניו ווינאלדום, אדם ללאנה, דיאן לוברן, רוברטו פירמינו, נת'ניאל קליין ופיליפ קוטיניו בספק למשחק בשל פציעות.

"למנצ'סטר יונייטד יש שחקנים ברמה עולמית", אמר יורגן קלופ לקראת ההתמודדות. הלוואי והייתי יכול להגיד אחרת, אך לצערי קבוצה חזקה מאוד של מנצ'סטר יונייטד תגיע לאנפילד. מדובר בקבוצה מנוסה מאוד, שחוותה רגעים גדולים בעולם הכדורגל".

מנגד, מוריניו החליט שלא לדבר יותר מדי: "אין לי הרבה מה להגיד. רוצים שאדבר בכל זאת? ליברפול קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully