וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי זכה בטורניר המאסטרס בשנגחאי, הקטין את הפער מדג'וקוביץ'

הבריטי הלוהט ניצח בגמר את רוברטו באוטיסטה אגוט 6:7 (1), 1:6, זכה בתואר שישי העונה ועשוי לסיים את העונה במקום הראשון. גם קרוליין ווזניאקי ממשיכה לפרוח: זכתה גם בטורניר הונג קונג

הטניסאי הבריטי אנדי מארי, טורניר שנחאי. רויטרס
כושר נהדר. מארי/רויטרס

אנדי מארי המשיך היום (ראשון) את השנה המצוינת שלו, כשזכה בטורניר המאסטרס 1000 בשנגחאי (סך פרסים 5.4 מילין דולר). מארי ניצח בשתי מערכות את יריבו הספרדי רוברטו באוטיסטה אגוט, 6:7 (1), 1:6, וצימק עוד יותר את הפער מנובאק דג'וקוביץ'. כרגע מארי בן ה-29 רחוק 915 נקודות בלבד מהסרבי, שהודח אתנמול על ידי הספרדי בחצי הגמר. מארי, שזכה בשבוע שעבר בטורניר בייג'ינג, עוד יכול לסיים את העונה במקום הראשון בעולם.

במערכה הראשונה מארי ניצל את אפשרות השבירה היחידה שלו כדי לעלות ל-4:5, אבל ביתרון 15:40 הוא ראה את הספרדי לוקח שלוש נקודות מערכה ובסופו של דבר כופה שובר שוויון. בשובר השוויון הבריטי כבר ניצל את הניסיון וקור הרוח, וניצח 1:7 קליל. המערכה השנייה כבר הייתה בשליטה מוחלטת של מארי, בעוד יריבו נאלץ להיכנע. עבור מארי זה תואר שישי העונה, בעוד הספרדי בן ה-28, המדורג 19 בעולם, יתנחם ביכולת מצוינת ובפרס כספי של 511 אלף דולר. מארי, שהניף את הגביע בשנגחאי בפעם השלישית בקריירה, ניצח ב-20 מערכות ברציפות בשני הטורנירים שלו בסין.

"בחודשים האחרונים ניצחתי בהרבה משחקחים ועשיתי כמה שיפורים", אמר מארי אחרי הזכייה, "אני זז קדימה טוב יותר ושיניתי לטובה את השליטה בכדור, גם הצלחתי לספק הגשות גדולות כשהייתי צריך אותן. המטרה שלי לא הייתה לסיים את השנה במקום הראשון בעולם, אבל בשלבים המוקדמים של העונה הבאה תהיה הזדמנות - 900 נקודות זה לא כזה הרבה. אבל נובאק עוד ינצח בהרבה משחקים, הוא השחקן הטוב בעולם. אני חושב שכבר הרבה זמן הוא לא הפסיד משחק באולם סגור".

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
ניצח ב-20 מערכות ברציפות בשני הטורנירים שלו בסין. מארי/רויטרס

קרוליין ווזניאקי זכתה בטורניר הונג קונג (סך פרסים 250 אלף דולר), אחרי שגברה בגמר על קריסטינה מלאדנוביץ' 1:6, 7:6 (4), 2:6. הדנית, שבחודש שעבר זכתה בטורניר טוקיו, ממשיכה בכושרה הנהדר, בעוד יריבתה הצרפתייה סיימה את המשחק בדמעות, אחרי שנאבקה לאורך כל ההתמודדות עם פציעה בירך.

ווזניאקי (22 בעולם) הייתה במאזן 14:13 השנה עד אליפות ארה"ב, אבל מאז נכנסה לכושר נהדר, ניצחה ב-19 מתוך 22 המשחקים שלה וחזרה לטופ-20. זה התואר ה-25 של הדנית בקריירה, והשני שלה השנה (לראשונה מאז 2012 שהיא זוכה בשני טורנירים באותה שנה).

* הטניסאית הסינית הוותיקה פנג שואי זכתה היום בטורניר טיאנג'ין (סך פרסים 500 אלף דולר) אחרי שגברה בגמר 6:7 (3), 2:6 על אליסון ריסק האמריקאית, ובגיל 30 זכתה בתואר ה-WTA הראשון שלה בקריירה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרוליין ווזניאקי אחרי הזכייה בטורניר הונג קונג. AP
במומנטום מצוין. ווזניאקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully