וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי ערן זהבי: "השלושער שלו הגיע בעיתוי הכי מושלם שיש"

16.10.2016 / 12:40

החלוץ הישראלי חגג את שלושער הליגה הראשון שלו בדיוק בשבוע בו יחלו השיחות על שדרוג חוזהו. גוואנגז'ו עשויה להגדיל את הבונוסים שלו על כיבוש שערים. בסין מתמוגגים: "ההגנות לא יכולות לו"

צילום מסך

ערן זהבי חזר לשגרה. אחרי פגרת נבחרות סוערת, עם אפס שערים ונאום אחד בלתי נשכח, הישראלי שב לסין וכבש היום (ראשון) שלושער מרשים בניצחון 2:5 של גוואנגז'ו R&F שלו על האנגז'ו. בכך נמשכת השנה החלומית של זהבי, שהחלה במדי מכבי תל אביב ונמשכה במדי הקבוצה הסינית, שעוד הייתה שקועה במקום ה-11 לפני שהגיע וכעת היא מדורגת חמישית, במרחק ארבע נקודות מליגת האלופות של אסיה, כשנותרו שלושה מחזורים לתום העונה.

השלושער של זהבי הגיע בתזמון מושלם מבחינתו. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, סוכנו של זהבי רונן קצב תכנן להגיע לסין בסוף השבוע האחרון על מנת לפתוח בשיחות עם ראשי המועדון על עתידו של השחקן ואכן הבוקר נחת קצב בגוואנגז'ו והספיק לצפות במשחק בו כיכב זהבי עם שלושער הליגה הראשון שלו. זהבי וקצב אמורים להיפגש השבוע עם סגן נשיא הקבוצה הסינית כשהמטרה היא להגיע לסיכום על הישארות בחוזה משודרג או עזיבה לאחד המועדונים בסין שמעוניינים לרכוש אותו. "השלושער של ערן באמת הגיע בתזמון המושלם", אמרו בצהריים מקורביו של החלוץ. "בשבוע קריטי לעתידו וכשהסוכן שלו הגיע הבוקר לסין, ערן לא יכול היה לקבל עיתוי יותר טוב לקראת פתיחת השיחות על עתידו בסין".

עוד בנושא:
שלושער מרשים לערן זהבי ב-2:5 של גוואנגז'ו R&F על האנגז'ו

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. טוויטר, אתר רשמי
פורח. זהבי/אתר רשמי, טוויטר

כאמור, שתי אופציות עומדות על הפרק. בגוואנגז'ו R&F רוצים להשאיר את זהבי ומוכנים לפתוח את חוזהו לקראת שתי העונות הבאות. כמו כן מוכנים במועדון לשדרג את הרמה של הקבוצה על מנת להפוך אותה ליותר תחרותית. זהבי אמור להרוויח בעונה הבאה חמישה מיליון דולר נטו לא כולל בונוסים כמו זה שהוא מקבל על כיבוש שער (20 אלף דולר נטו) ולא מן הנמנע שראשי קבוצתו יציעו לו גם סכום כפול כדי להסיר מן הפרק את ההצעות האחרות שיש לו.

האופציה השנייה היא מכירת זהבי לאחת הקבוצות שרוצות אותו, אבל המטרה של גוואנגז'ו היא לגרום לו להישאר בלב שלם. בסביבתו של זהבי העריכו כי בשום אופן, הוא לא יישאר בגוואנגז'ו בחוזה הנוכחי שלו, כך שבכל מקרה הוא צפוי להשתדרג בעונה הבאה אחרי מה שעשה בחצי עונה בסין.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"שלושער של ערן זהבי. עוד הצגה של הישראלי נתן לגוואנגז'ו R&F לחלום על מקום בליגת האלופות"

בסך הכל, מתחילת השנה זהבי הרשית 37 פעמים, מספיק כדי להתייצב במקום החמישי בטבלת הכובשים של 2016 בכדורגל העולמי. השמות שמדורגים לפניו מספרים את הסיפור מצוין: ליאונל מסי, לואיס סוארס, כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ'. בזכות השלושער שכבש היום זהבי התקרב עוד קצת לרביעייה המובילה: ליאו מסי ולואיס סוארס בראש עם 44 שערים, רונאלדו שלישי עם 40 וזלאטן רביעי עם 39.

מאז שהגיע לגוואנגז'ו, זהבי כבש 16 שערים בכל המסגרות ו-10 בליגה. "זהבי קירב את גוואנגז'ו R&F. הישראלי לא מפסיק להרשים. ההגנות לא יכולות לו, ומאז שהגיע אף אחד בליגה לא מצא לו תשובה אמיתית. בזכותו מה שהיה נראה בגדר חלום הופך עכשיו למציאות: הקבוצה של דראגן סטויקוביץ' נלחמת על מקום בליגה האלופות", נכתב באתר 'סופרליגה צ'יינה'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully