וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקאבס עלו ל-0:1 ב-NLCS, קליבלנד כבר ב-0:2 ב-ALCS

16.10.2016 / 8:14

גרנד סלאם של מיגל מונטרו באינינג השמיני הוביל את שיקגו לניצחון 4:8 על לוס אנג'לס דודג'רס בפתיחת הסדרה. האינדיאנס שוב קיבלו תצוגה נהדרת מהמגישים שלהם וניצחו 1:2 את טורונטו

שחקני שיקגו קאבס עם מיגל מונטרו. AP
מונטרו והחברים חוגגים. הלילה הם מול קרשאו/AP

פלייאוף ה-MLB נמשך הלילה (בין שבת לראשון) ובעוד שב-ALCS עלתה קליבלנד ליתרון 0:2 מבטיח מול טורונטו, ה-NLCS נפתחה עם ניצחון של הקאבס על הדודג'רס.

seperator

קליבלנד - טורונטו 1:2 (0:2 לאינדיאנס בסדרה)

קבוצות הכדורסל של קליבלנד וטורונטו נפגשו לא מזמן גם הן בגמר אזורי, זה של המזרח ב-NBA וגם שם, ממש כמו כאן, זה התחיל עם 0:2 לקליבלנד. טורונטו חזרה ל-2:2 והפסידה לבסוף 4:2, אבל כדי שהיא בכלל תוכל לדמיין על קאמבק הפעם, החבורה מקנדה חייבת להתחיל לחבוט בכדור.

ג'וש טומלין היה טוב מאוד עם שש הכשות בחמישה אינינגים ושני שליש של עבודה וקצת אחריו נכנס ה-MVP של הסדרה עד כה, אנדרו מילר, ששוב ריסק את הבלו ג'ייז, עם שני אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, לפני שקודי אלן השיג עוד שמירה איכותית, עם צמד הכשות משלו. מנגד, גם ג'יי איי האפ היה לא רע, עם חמישה וארבעה, אבל באינינג השני נכנע לסולו הומראן של קרלוס סנטנה. דאבל של ג'וש דונלדסון באינינג הבא עוד קבע שוויון, אבל בתחתית האינינג, פרנסיסקו לינדור, גיבור המשחק הראשון, החזיר את היתרון לאינדיאנס עם סינגל והם שמרו עליו היטב עד לסיום. הסדרה עוברת לקנדה, שם ייערך משחק 3 בלילה שבין שני לשלישי (3:00), כאשר טורונטו חייבת ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרלוס סנטנה קליבלנד אינדיאנס. AP
קליבלנד בדרך לוורלד סירייס? סנטנה חוגג את ההומראן שלו/AP

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 4:8 (0:1 לקאבס בסדרה)

הדודג'רס, נישאים על גלי המומנטום של קלייטון קרשאו וסיום הסדרה הנהדרת מול וושינגטון, הגיעו לריגלי פילד וכמעט עקצו גם את הקאבס בחוץ, אבל באינינג השמיני הבסיסים התמלאו במצב של שוויון 3:3 ומיגל מונטרו העיף כדור ליציע לגרנד סלאם ענק. מיד אחריו, גם דקסטר פאוולר חבט להומראן, בהגשה הראשונה שראה ובעוד לוס אנג'לס בהלם והמשחק ברח ל-LA.

עוד קודם לכן, שיקגו כבר הובילה 0:3, מדאבל של כריס בריאנט באינינג הראשון ואז עוד דאבל של חאבייר באאז בשני, לפני שהוא עצמו הגיע הביתה על הגשה פרועה. אלא שלוס אנג'לס נלחמה ואנדרה אית'ייר צימק בסולו הומראן בחמישי. באינינג השמיני הגיע השוויון, עם סינגל של אדריאן גונזאלס על בסיסים מלאים, אבל אז גם הגיעה ההתפוצצות של שיקגו, לפני אנדרו טולס רק צימק באינינג התשיעי.

ג'ון לסטר סיפק שישה ושלושה וארולדיס צ'פמן היה זה שלבסוף רשם את ה-W. קנטה מדאה יצא אחרי ארבעה אינינגים וג'ו בלנטון חטף את הגרנד סלאם וההפסד. הלילה ב-3:00, משחק 2 ובו קרשאו יחזור לגבעה ויפגוש את קייל הנדריקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully