וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: באוטיסטה אגוט הפתיע את דג'וקוביץ', יפגוש את מארי בגמר

המדורג ראשון בעולם שוב נראה רע והפעם גם שילם על זה עם הפסד 6:4, 6:4, במהלכו שבר מחבט וקרע את חולצתו. הספרדי הנהדר יפגוש את הבריטי שניצח את ז'יל סימון 4:6, 3:6

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
משחק מוזר. דג'וקוביץ'/רויטרס

לאחר שנחלץ מבור גדול אמש (שישי) מול מישה זברב, הודח היום נובאק דג'וקוביץ' מטורניר מסבב המאסטרס בשנגחאי (סך פרסים: 5.4 מיליון דולר) כבר בחצי הגמר. המדורג ראשון נראה רע והפסיד 6:4, 6:4 לרוברטו באוטיסטה אגוט, שסיפק טניס בלתי רגיל וימתין למנצח במפגש בין אנדי מארי וז'יל סימון.

הסט הראשון היה שייך לספרדי (15), שמעולם לא ניצח את דג'וקוביץ', אך היום היה בשיאו, ניצל את אפשרות השבירה היחידה שלו וניצח 4:6. במערכה השנייה הביע הסרבי תסכול רב, שבר את המחבט שלו, קרע את חולצו ובפיגור 3:2 נשבר. דווקא בנקודה הזו, בה היה נדמה שבאוטיסטה אגוט יסגור עניין, הצליח המדורג ראשון לשבור בחזרה, אך במשחקון הבא שוב נשבר. ביתרון 3:5 הגיש הספרדי לניצחון במשחק, ובסיומו של משחקון בלתי רגיל, במהלכו פספס באוטיסטה אגוט שלוש נקודות ניצחון, נשבר פעם נוספת. אף על פי כן, השיג הספרדי נקודת משחק נוספת, הפעם על ההגשות של האלוף המכהן, והפעם ניצל אותה עם ווינר עילאי לאורך הקו, בדרך להפתעה גדולה במשחקון הגדול בקריירה.

אוגוט יפגוש במשחק הגמר את אנדי מארי שניצח בחצי הגמר השני את ז'יל סימון הצרפתי 4:6, 3:6. מארי הגיע לגמר העשירי שלו השנה ויחפש זכייה בתואר שישי ב-2016.

* אצל הנשים, עלתה קריסטינה מלאדנוביץ' לגמר טורניר הונג קונג לאחר שגברה על דריה גברילובה 5:7, 3:6.

הטניסאי הספרדי רוברטו באוטיסטה אגוט. רויטרס
הישג ענק. באוטיסטה אגוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully