וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר נוסף לארון: ג'אנלואיג'י בופון זכה בפרס 'רגל הזהב'

האיטלקי בן ה-38 קיבל את הכבוד לו זכו בעבר שחקנים כמו סמואל אטו, ריאן גיגס, פרנצ'סקו טוטי וזלאטן איברהימוביץ'. הפרס מוענק על סמך יכולת בעונה החולפת ותרומה מחוץ למגרש

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. טוויטר, צילום מסך
מברוק. בופון/צילום מסך, טוויטר

שוער יובנטוס ונבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י בופון, זכה בפרס 'רגל הזהב' לשנת 2016. הפרס מוענק רק לשחקנים פעילים מעל גיל 28, על סמך ההישגים שלהם במהלך הקריירה, יכולת בעונה החולפת ותרומה מחוץ למגרש. מלבד בופון, הין המועמדים השנה היו איקר קסיאס, ויין רוני, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

"הייתי מועמד לפרס הזה בעבר, אך כנראה שהשנה עשיתי קצת יותר כדי שזה יגיע לי. עכשיו אני מתמקד בזכייה בדברים אחרים", אמר בופון לכלי התקשורת באיטליה. השוער הוסיף: "זה תענוג גדול להיות כאן. הייתי כאן במונאקו לפני 13 שנים כשזכיתי בפרס השחקן הטוב ביותר בליגת האלופות, והיום פעם נוספת עם זכייה ברגל הזהב. זה מרגש ואני מאוד שמח". לגבי העונה הקרובה אמר: "התרשמתי מההחתמות החדשות שלנו, כולם אנשים ושחקנים נהדרים. היגואין לא הגיע כושר מלא ולא הוציא מילה כשהיה על הספסל. דני אלבס מאוד אגרסיבי באימונים ופיאניץ' מיד הסתגל לעולם של יובה".

יש לציין שהאוהדים הם אלה שמצביעים עבור השחקן שלדעתם ראוי לפרס, דרך התקשורת והרשתות החברתיות, כשמי שמעניק אותו הוא נסיך מונאקו, אלברט השני. מספר שחקני עבר גדולים זכו בו לאורך השנים כמו רוברטו באג'יו, פאבל נדבד, אלסנדרו דל פיירו ורוברטו קרלוס, כאשר בשנה שעברה היה זה סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully