וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדיוש מיליק קרע את הרצועה הצולבת בברך וייעדר כחצי שנה

מהלומה לנאפולי: החלוץ שעלה 32 מיליון יורו בקיץ ופתח את העונה בצורה מרשימה עם 7 שערים בכל המסגרות, נפצע במשחק של פולין נגד דנמרק. מנולו גביאדיני יצטרך להיכנס לנעליו

שחקן נאפולי, ארקדיוש מיליק. GettyImages
דווקא אחרי שהחל לפרוע שטרות. מיליק במדי נאפולי/GettyImages

מכה קשה לנאפולי: ארקדיוש מיליק נפצע בניצחון של נבחרת פולין על נבחרת דנמרק (2:3) במוקדמות המונדיאל וצפוי להיעדר כחצי שנה. החלוץ המצטיין כנראה סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך שמאל ואם החששות יתאמתו, הוא יעבור ניתוח וייעדר עד חודש אפריל.

דובר ההתאחדות לכדרוגל של פולין, יקוב קביטקובסקי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ארק מיליק עבר בדיקות מהן עולה נזק לרצועות. ביום ראשון הוא יחזור לנאפולי. כנראה שהוא יעבור ניתוח וייעדר כמה חודשים".

עוד בנושא:

לבנדובסקי כבש שלושער, פולין ניצחה את דנמרק
ארבעה פצועים לברצלונה בעקבות משחקי הנבחרות

מיליק בן ה-22 הגיע לנאפולי בקיץ האחרון כמחליפו של גונסאלו היגואין שנמכר ליובנטוס. הקבוצה מדרום איטליה שילמה לאייאקס 32 מיליון יורו והפולני פתח את העונה מצוין, עם 4 שערי ליגה ו-3 נוספים בליגת האלופות. הוא סחט מחמאות רבות בחודש האחרון, אבל כעת נראה שהמאמן מאוריציו סארי יצטרך להסתדר בלעדיו במשך תקופה ארוכה.

מי שיצטרך למלא את מקומו של הפולני הפצוע הוא כנראה מאנולו גביאדיני, שנרכש מסמפדוריה תמורת 12.5 מיליון יורו בינואר 2015. ייתכן שהמאמן סארי ינסה את חוסה קאייחון ואולי אפילו את לורנצו אינסינייה בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully