וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות הבא באופק? כריסטיאנו רונאלדו שוב לא מרוצה בריאל מדריד

בספרד מדווחים כי הכוכב הפורטוגלי לא מבין את הביקורות נגדו, שטוענות כי הוא "גמר את הסוס" ומציבות תאריך יעד לסיום הקריירה שלו. פלורנטינו פרס התקשר לזידאן לאור התוצאות ודרש הבהרות

אימג'בנק GettyImages

ימים לא שגרתיים עוברים על כריסטיאנו רונאלדו. מצד אחד, הכוכב הגדול של ריאל מדריד חגג בקיץ זכייה היסטורית עם פורטוגל ביורו, מצד שני, הוא גם נפצע במשחק הגמר של אותו טורניר ורק באמצע ספטמבר חזר לפעילות. מאז הקאמבק שלו, רשם רונאלדו חמש הופעות וכבש שלושה שערים, אבל בעיתון הספרדי "ABC" מדווחים כי הוא שוב במצב רוח רע, בעיקר בגלל הביקורות שהוא סופג מהרגע בו דרך שוב על כר הדשא.

רונאלדו לא מבין מדוע עיתונאים רבים קובעים, לאור הופעותיו המעטות העונה, שהוא "גמר את הסוס" ומתחילים להציב תאריכי יעד לסיום הקריירה שלו. לתפיסתו, הוא עדיין בכושר שיא והשערים המצוינים בליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון ובורוסיה דורטמונד, הם הראייה לכך. מצב הרוח הרע הזה בא לידי ביטוי גם בעימות בינו לבין המאמן זינדין זידאן, שהחליף אותו ב-2:2 הדרמטי מול לאס פלמאס במחזור האחרון. מאז, השניים כבר הספיקו להציג חזית אחידה, אבל לטענת העיתון, אם הסיטואציה הבעייתית סביב CR7 תימשך, הפיצוץ הבא לא רחוק.

עוד בנושא:

לאחר שזומן לסגל: ז'רמי מתיו הודיע על פרישה מנבחרת צרפת

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פתיחת עונה לא שקטה. רונאלדו/רויטרס

ואם כבר זידאן, הרי שהתוצאות האחרונות והמאכזבות של ריאל מדריד גרמו לנשיא פלורנטינו פרס לחרוג ממנהגו ולהתקשר למאמן, על מנת לבקש ממש הסברים לגבי הנפילה ביכולת. ריאל פתחה מצוין את העונה, אך למשחק הביתי מחר (ראשון, 17:15) מול אייבר, היא מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות, מה שגרם לפרס להתערב וליצור קשר גם עם הקפטן, סרחיו ראמוס.

בקבוצה דווקא כן מרוצים מכך שלראשונה מאז 2003, לא פחות משישה משחקניהם זומנו לסגל נבחרת ספרד. אז, בפלייאוף העלייה ליורו 2004 מול נורבגיה, היו אלה איקר קסיאס, איבן הלגרה, ראול בראבו, מיצ'ל סלגאדו, גוטי וראול וכעת, המאמן ג'ולן לופטגי זימן את איסקו, נאצ'ו, אלברו מוראטה, סרחיו ראמוס, לוקאס ודני קרבחאל לקראת המפגשים מול איטליה ואלבניה במוקדמות המונדיאל ב"בית הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully