וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון כועס על הסיטואציה של סמית', בוש ומיאמי במלחמת גרסאות

הגארד של הקאבס בהולדאאוט, קינג ג'יימס: "פעם שנייה ברציפות שזה קורה לנו, שונא להתעסק בחרא הזה". וגם: המחווה של קליבלנד לאנשי המועדון. הפורוורד פרסם הודעה נגד ההיט, שענו. פרקינס: "ווסטברוק ודוראנט לא העריכו זה את זה". נואה הבריז מארוחה של הניקס עם אנשי צבא

עריכה: מרום שפיצר

האלופה קליבלנד נערכת לפתיחת העונה שלה ועושה זאת, לפחות בינתיים, בלי ג'יי אר סמית'. הגארד הנפיץ עדיין נמצא במשא ומתן מול הקבוצה בנוגע לחתימה על חוזה חדש ובינתיים, לא מגיע לאימונים, מה שמאוד מעצבן את לברון ג'יימס.

"אני שונא את זה. זו כבר פתיחת העונה השנייה ברציפות בה אחד התותחים הכבדים שלי לא נמצא כאן לידי", אמר קינג ג'יימס הנרגז, כשהוא מזכיר את ההולדאאוט של טריסטן תומפסון במחנה האימונים הקודם, "בתור המנהיג של הקבוצה וגם באופן אישי, אני שונא להתעסק עם החרא הזה שוב. הוא פשוט חלק גדול מדי עבור הקבוצה שלנו על מנת שנתעסק עם זה בעוד מחנה אימונים. אני מקווה שהדברים ייפתרו מהר".

סמית' החליט לוותר על האופציה שלו, על סך 5.3 מיליון דולר, לעונה הקרובה והפך לשחקן חופשי. הוא קיווה למצוא הצעות טובות בשוק, אבל לאחר שלא הגיעו כאלה, כעת נתקע בשיחות עם קליבלנד, שמנסה להוריד את המחיר. כמו תומפסון ולברון, גם הוא מיוצג על ידי ריץ' פול, שותפו של ג'יימס לעסקים.

ועוד קצת מהקאבס. אחרי דיווחים לפיהם דיוויד בלאט, שפוטר מהקבוצה במהלך העונה שעברה, יקבל טבעת אליפות, כעת פרסם ג'ו ורדון מ"קליבלנד.קום" כי הבעלים דן גילברט החליט להעניק לא פחות מ-1,000 טבעות כאלה, לכל מי שמעורב בקבוצה, החל מלברון ג'יימס "ועד לבחור שמכר לכם נקניקיות ביציע". העלות: קצת יותר ממיליון דולר.

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית'. GettyImages
יחזור? סמית' עם לברון/GettyImages

הפיצוץ בין כריס בוש למיאמי גולש לפסים מכוערים. אחרי שההיט הודיעו שהפורוורד לא עבר בדיקות רפואיות ולמעשה סיים את חלקו במועדון, הצטלם בוש לאתר "Uninterrupted": "כנראה שהקריירה שלי במיאמי נגמרה, אבל לא הקריירה שלי בכלל. יש עוד 29 קבוצות, ליגה שלמה. קבוצה אחת לא קובעת עבור כל השאר. לא ראיתי את התקופה שלי במיאמי נגמרת כך, לא התקשרו אליי ולא שלחו הודעה אפילו. אבל זה הביזנס. אם אתה אומר דברים מסוימים לאדם כלשהו וזכית באליפויות איתו וחלקת רגעים איתו, אתה לא רוצה לגלות דברים כאלה דרך התקשורת. זה כואב".

לאחר שקראו את הדברים, במיאמי הגיבו וטענו כי הם ניסו להתקשר, לשלוח הודעות ולכתוב אי מיילים לבוש, שלושה ימים לפני יום התקשורת ולא זכו לשום תגובה. לטענת המועדון, היה ניסיון ליצור קשר גם עם הסוכן והעוזר האישי של השחקן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מיאמי היט כריס בוש. GettyImages
עוזב בכעס. בוש/GettyImages

קנדריק פרקינס, ששיחק באוקלהומה סיטי בעבר, הגיע להתארח בפודקאסט של אדריאן ווג'נאוסקי מ"יאהו" והפתיע כאשר אמר: "אני חושב שמה שגרם לפרידה בין ראסל ווסטברוק לקווין דוראנט היה העובדה שהם אף פעם לא ממש העריכו אחד את השני. הם אהבו אחד את השני, אבל אף פעם לא חשבו שהשני יוכל לעזור להם להשתלט על הליגה. אני חושב שכשהם יחשבו על זה בעוד עשר שנים, הם יצטערו".

* ג'ואקים נואה, שחקנה החדש של ניו יורק ניקס, הבריז מארוחת ערב מיוחדת של הקבוצה עם אנשי האקדמיה הצבאית והצהיר: "יש לי רגשות מעורבים לגבי הצבא. אני מאוד מכבד את הילדים האלה שנלחמים שם בחוץ, אבל אני לא מצליח להבין למה אנחנו צריכים לצאת למלחמה, למה ילדים הורגים ילדים ברחבי העולם. אני מאוד גאה באומה הזו, אני אוהב את אמריקה, אבל לא מבין את המצב. אני לא נגד החיילים, אלא נגד המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully