וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני האחראי. אם אתם מחפשים את מי להאשים, תאשימו אותי"

מאמן הפועל תל אביב לא ברח מאחריות אחרי ההשפלה 5:0 בדרבי "אסור שנתפרק בצורה כזו, בגול השני הפכנו לקבוצה שמתייאשת. אצטרך למצוא את השחקנים החזקים נפשית". אלטמן: "מביש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במהלך השבוע שעבר החליף גיא לוזון את אלי גוטמן בתפקיד מאמן הפועל תל אביב. כנראה שגם שניהם לא האמינו שיחטפו סטירה מצלצלת כזו הערב (ראשון). הפועל תל אביב הובסה 5:0 על ידי מכבי תל אביב, בהפסד הגדול ביותר שלה בדרבי מאז 1970. הקבוצה של לוזון נראתה רע מאוד והתפרקה לחלוטין אחרי השער השני.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 0:5
ארבלדזה: "בן חיים הורג יריבות". קיארטנסון: "מדהים לשחק בדרבי"
בן חיים החלוץ 8, בן חיים הבלם 7, דגני, שיש וידין 2: ציוני הדרבי

דולי מנגה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איזה ערב אומלל. מנגה/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון, שמטבע הדברים נראה מדוכא מאוד בסיום: "אין ספק שלא דמיינתי שזה מה שיקרה. אני חושב שהתוצאה מחמירה מבחינתנו, אבל דווקא פתחנו את המחצית השנייה טוב. היה לנו מצב של 100% לדולי מנגה כדי להשוות ואז הייתה לנו קרן ובכדור החוזר איבדנו וספגנו במתפרצת. הבעיה לאחר מכן הייתה פחות בכדורגל ויותר בגישה. גם בפיגור 2:0 או 3:0 צריך לתת הכול ולא להתייאש, ברגע שאתה מתייאש אתה תקבל עוד. הנקודה שאני הכי צריך לדבר ולעבוד עליה והיא תשתנה, זו הגישה. בכדורגל אפשר להפסיד 4:0, אבל אי אפשר לוותר, להתייאש ולהפסיק לתת הכול".

במסיבת העיתונאים הרחיב המאמן האדום בנושא זה: "הגול השני שבר אותנו, הפכנו לקבוצה שמתייאשת, שמורידה את הראש. צריך לתת הכל עד הדקה האחרונה והיום נשברנו. ההרגשה היא לא נעימה, זה תוצאה מחפירה ואין על זה מחלוקת. צריך להרים את הראש, אין זמן לבכות ולרחם על עצמנו. נצטרך למצוא את ההרכב הכי טוב שיש לנו בסגל הקיים, ואת האנשים החזקים נפשית - זה לא פחות חשוב".

לוזון דיבר על מה שאמר לשחקנים בחדר ההלבשה אחרי המשחק: "דיברתי עם השחקנים אחרי המשחק על זה שלא יכול להיות שאנחנו מוותרים על המשחק במהלכו. אנחנו צריכים להמשיך עד הסוף. אני לא חושב שהמערך שלנו היה הבעיה בגלל שדווקא עם דולי מנגה וארון מקדימה, המשחק היה שקול. השוער שלנו לא זינק יותר. היו לנו הזדמנויות ומנגה יצא ב-2:0 ואז היינו כביכול יותר הגנתיים, אבל זו לא הסיבה. הסיבה היא שבפיגור 2:0 נשברנו וזו הבעיה. ההופעה שלנו הייתה לא רעה עד השער השני שלהם. הבעיה היא סף השבירה הנמוך וזה מה שגמר אותנו עכשיו. ברור שאנחנו צריכים לשפר עוד הרבה דברים מבחינת הכדורגל, אבל הבסיס הוא בגישה ואת זה נצטרך לשנות".

כשנשאל האם אלי גוטמן ניסה להפיל את התיק על מישהו אחר, אמר לוזון: "אלי גוטמן החליט להיות המנהל המקצועי, אני המאמן. אם אתם מחפשים להאשים מישהו, תאשימו אותי. בשלב הזה, אנחנו חושבים רק על המשחק ונצטרך לצאת מהמכה הזו לדרך חדשה. אני אדם שמחפש אתגרים וכך היה כל החיים שלי. זה אתגר גדול בשבילי להחזיר את המועדון הזה אל המקום לו הוא ראוי".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
מי ידע שכך יהיה? שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן אמר: "אני לא חושב שיש קשר בין התוצאה לבין מי שעמד על הקווים. זה מביש, אני מצטער בשביל מי שהגיע ומי שראה בבית. אני לא יודע אם מכבי תל אביב גדולה עלינו, באנו בגישה טובה ואחרי השער השני התפרקנו. אני לא יודע להגיד למה. אלי החליט מה שהוא החליט, כנראה שזה לטובת הפועל. אנחנו עם גיא רק שלושה ימים, בוא נראה מה יהיה, אני מקווה שיהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully