וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ליאו מאייר העלה את ארגנטינה לגמר, תפגוש את קרואטיה

המדורג 114 בעולם עלה למשחק החמישי מול אוואנס (53) במקום דל פוטרו, אבל הצליח לעשות את העבודה שלו ולנצח 6:4, 3:6, 2:6, 4:6. האלופה בחוץ. הארגנטינאים בגמר חמישי, ישחקו מול קרואטיה

ליאו מאייר טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
ווינר גדול. מאייר/רויטרס

חצי גמר גביע דייויס ננעל הערב (ראשון) עם הקרב המרתק בין בריטניה לארגנטינה. האלופה הודחה בגלזגו אחרי שדווקא ליאו מאייר, שהחליף את חואן מרטין דל פוטרו המותש, עשה את העבודה עבור האורחת כשניצח 6:4, 3:6, 2:6, 4:6 את דן אוואנס וסידר לארגנטינאים כרטיס לגמר החמישי שלהם אי פעם אחרי 2:3. קרואטיה השלימה את הניצחון שלה מול צרפת אחרי שמארין צ'יליץ' ניצח 3:6, 2:6, 5:7 את רישאר גאסקה וקבע 1:3. בגמר תארח קרואטיה את ארגנטינה.

טניסאי נבחרת ארגנטינה חוגגים. רויטרס
חגיגה ארגנטינאית/רויטרס

בריטניה - ארגנטינה 3:2

איזו דרמה. בריטניה הגיעה למצב של 2:2 מול ארגנטינה בגלזגו כשהאורחת נאלצת לשלוח למשחק החמישי והגורלי את ליאו מאייר (114) במקום חואן מרטין דל פוטרו התשוש. הבריטים שאבו עידוד וכבר ראו איך הם מגיעים לגמר שני ברציפות אחרי שבשנה שעברה גם זכו בתואר. דן אוואנס, המדורג 53 בעולם שנמצא בכושר טוב, עלה אצל הבריטים למשחק, אבל מאייר הוותיק והאיכותי היה גדול עליו. יש לציין שהארגנטינאי אמנם מדורג במקום ה-114 בלבד בעולם, אבל הוא שחקן איכותי מאוד שדורג במקום ה-21 בעולם בשיאו שהיה רק ביוני 2015 והגיע לשמינית הגמר בווימבלדון 2014. למשחק הכל כך חשוב מול אוואנס הוא הצליח להביא את כל הניסיון והאיכות שלו כדי לחזור מפיגור ל-6:4, 3:6, 2:6, 4:6. ארגנטינה עולה לגמר גביע דייויס בפעם החמישית אי פעם ותנסה לזכות בתואר לראשונה.

מוקדם יותר, אנדי מארי המשיך לעשות את העבודה שלו עבור בריטניה, וניצח את גידו פז'ה הארגנטינאי, 3:6, 2:6, 3:6 תוך שעתיים ו-12 דקות. מארי המשיך בכושר הטוב מאתמול וסיפק שמונה אייסים במהלך המשחק. הבריטי השיג שתי שבירות בתחילת המערכה הראשונה וגם בשנייה בדרך ל-0:2 די קליל. המערכה השלישית היתה צמודה יותר, אך גם אותה מארי סיים ב-0:3 חלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי (אמצע) צופה במשחק של לאונרדו מאייר מול דן אוואנס. רויטרס
דל פוטרו צופה ומעודד מהצד את מאייר/רויטרס

קרואטיה - צרפת 1:3

שחקן נוסף שנמצא בכושר טוב בטורניר הוא מארין צ'יליץ'. הקרואטי ניצח גם במשחק היחידים שלו הראשון שלו, ואתמול חבר לאיבן דודיג כדי לנצח במשחק הזוגות. היום, צ'יליץ' המשיך באותו מומנטום והצליח לגבור על רישאר גאסקה בשלוש מערכות, 3:6, 2:6, 5:7, בדרך להעפלה לגמר יחד עם נבחרתו. צ'יליץ' שידוע בהגשות המצוינות שלו, השיג 14 איסיים לעומת שניים בלבד של יריבו.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
צ'יליץ' חוגג בדרך לגמר/רויטרס

פלייאוף העלייה לבית העליון:

אוזבקיסטן - שוויץ 3:2
בלגיה - ברזיל 0:4
אוסטרליה - סלובקיה 0:3
קנדה - צ'ילה 0:4
רוסיה - קזחסטן 1:3
הודו - ספרד 5:0
גרמניה - פולין 2:3
יפן - אוקראינה 0:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully