וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל עלה לשמינית גמר אליפות ארצות הברית לנוער

הישג נאה לטניסאי בן ה-16, שחזר מפיגור מערכה בדרך ל-6:4, 2:6, 6:7 (2) מרשים על המדורג שני בטורניר, אלכס דה מינואר האוסטרלי. בשלב הבא יפגוש את ניקולה קון הספרדי (13 בטורניר)

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל. איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
רק שימשיך כך. עוליאל/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הטניס

מאז זכה בטורניר האורנג' בול ב-2014 דעך במעט ישי עוליאל, אך הערב (שלישי) הוא שב להרשים, כשהעפיל לשמינית גמר אליפות ארצות הברית לנוער. הישראלי בן ה-16 שחזר מפיגור מערכה אמש בדרך ל-6:4, 1:6, 2:6 על חואן קרלוס מנואל אגילאר פגש את המדורג שני בטורניר, אלכס דה מינואר האוסטרלי, שוב הפסיד במערכה הראשונה אך שוב גילה אופי מרשים בדרך ל-6:4, 2:6, 6:7 (2) גדול.

בשמינית הגמר יפגוש עוליאל את המדורג 13 ניקולה קון הספרדי. כזכור, בחודש מרץ האחרון זכה בטורניר הזוגות של הרולאן גארוס.

ג'אן פוצטאר, מאמנו של עוליאל, אמר: "ישי ממש האמין שיכול לנצח את היריב מתחילת המשחק, הרגיש שהרמה שלו לא פחות טובה למרות ההבדלים בדירוג. הוא היה אגרסיבי מתחילת המשחק, המערכה הראשונה קצת ברחה אבל לאחר מכן הוא לא הוריד את הלחץ ונלחם עד הסיום שבו לשני השחקנים היו הזדמנויות לנצח אבל ישי היה חזק יותר".

על היריב הספרדי אמר פוצטאר: "ישי מכיר את היריב ושיחק מולו בעבר, בכושר הנוכחי אני מרגיש שישי יכול לנצח כל שחקן בטורניר, ולפי דעתי אם יצליח לשלב בנוסף לכושר המצוין שנמצא בו גם יכולת מנטלית יכול להגיע להישגים מצוינים בתחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully