וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"בילד" השוו את אלונה ברקת לאנגלה מרקל: "ההשקעה שלי השתלמה"

בעיתון הגרמני פרגנו לבעלים של הפועל באר שבע, שהתייחסה להיותה אישה בנוף הגברי: "לא מרגישה שובניזם". על ההצלחה: "הימים שבהם בתל אביב היו צוחקים על באר שבע חלפו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

חובבי הכדורגל הישראלי כבר התרגלו לאלונה ברקת בנוף המקומי. אולם, אחרי שהוליכה את הפועל באר שבע לאליפות כמעט היסטורית בעונה החולפת, הבעלים של הקבוצה מושכת תשומת לב רבה גם בעולם והיום (ראשון) בבילד הגרמני נערך ראיון עם ברקת, שזכתה לכינוי "אנגלה מרקל של הכדורגל".

אלונה ברקת הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גם בגרמניה כבר מכירים אותה. אלונה ברקת בחגיגות האליפות/ברני ארדוב

"כבעלים של המועדון אני מעורבת בכל ההחלטות. אני נותנת למומחים שלי לעשוב את העבודה, אבל המילה האחרונה היא שלי. גם בנוגע להעברות", כך אמר אלונה לעיתון הגרמני המוערך.

אלונה התייחס להתאקלמות שלה בתחילת הדרך ואמרה: "חלק מהאנשים לא לקחו אותי ברצינות בהתחלה. זה היה תהליך ארוך". על החיבור שלה עם האוהדים, אמרה: "אני רוצה לדעת מה הם חושבים. לרבים מהם יש את מספר הטלפון שלי, הם יכולים להתקשר אם יש להם רעיונות או ביקורת".

"אני לא מרגישה שובניזם", הוסיפה אלונה על עובדת היותה אישה בנוף הגברי, "לקח קצת זמן לקבל אותי, כמו שקורה תמיד כשאישה עובדת בתחום הזה. אבל בסופו של דבר הכול נמדד לפי ההצלחה". על כך שהשקיעה בסביבות 22 מיליון יורו במועדון אמרה אלונה: "זה היה שווה את זה. גם מנקודת המבט הספורטיבית וגם החברתית. במועדון שלנו משחקים שחקנים יהודים, מוסלמים ונוצרים. הימים שבהם בתל אביב צחקו על באר שבע כבר עברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully