וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניס חגגה את הגעת באלוטלי, דאנטה: "פפ גווארדיולה לא הומני"

הקבוצה מהריביירה מאמינה שהחלוץ האיטלקי הסורר יפרח מחדש במדיה: "יש פה אווירה משפחתית". גם בופון בעד המהלך: "בחירה חכמה", אלא שדווקא שחקן חיזוק אחר סיפק את הכותרות

מריו באלוטלי שחקן מילאן. רויטרס
אולי בריביירה זה יצליח. באלוטלי/רויטרס

אחת הקבוצות שנהנו מחלון ההעברות המסקרן ביותר בצרפת הייתה ניס. בעונה שעברה שב המועדון מהריביירה לאיתנו וסיים במקום הרביעי, אך בקיץ, נפרדו בניס מחאתם בן ארפה הנהדר, שעבר ללא תמורה לפריס סן ז'רמן ומנמפליס מנדי, שנמכר לאלופת הפרמיירליג לסטר תמורת 13 מיליון ליש"ט.

מי שהגיעו לקבוצה היו שמות מעניינים לא פחות ובראשם כמובן, מריו באלוטלי, שנפרד סופית מליברפול ונחת בהעברה חופשית. מלבד החלוץ האיטלקי הסורר, ניס הביאה אתמול (רביעי), ברגע האחרון של חלון ההעברות, גם את יונאס בלהנדה המרוקני מדינמו קייב בהשאלה לעונה ובשבוע שעבר, החתימה מוולפסבורג את הברזילאי הוותיק, דאנטה.

עוד בנושא:

חלון ההעברות נסגר, כל העסקאות הבולטות

דאנטה, שחקן באיירן מינכן. AP
לא התחבר לסגנון. דאנטה/AP

עוד לפני שבאלוטלי הגיע, סיפק דאנטה כותרות מסקרנות מכיוון ניס. השחקן בן ה-32, שהיה חלק מבאיירן מינכן בין 2012 ל-2015, התראיין ל"בילד" ואמר: "שחקנים שמשחקים תחת פפ גווארדיולה לא יודעים איפה הם עומדים, לא יודעים מה קורה איתם. הוא לא מדבר איתך אף פעם. יש מאמנים שיכולים להיות הכי טובים בעולם ברמה הטקטית, אבל הם לא בני אדם מבריקים במיוחד. הם לא הומניים. גווארדיולה כזה". לאחר מכן אגב, התנצל דאנטה על הדברים בחשבון הטוויטר שלו וניסה להסביר שהוא הובן לא נכון.

וכמובן שאי אפשר בלי באלוטלי. "אני מאושרים מהגעתו של מריו", אמר נשיא ניס, ז'אן פייר ריבר, "אנחנו מקווים שבניס, מקום עם אווירה משפחתית, נוכל לעזור לו לגלות מחדש את האהבה לכדורגל. כולנו יודעים ששום דבר לא יהיה פשוט, אבל עם התשוקה והתמיכה של האוהדים שלנו, נעזור למריו להבריק ולהביא את הכישרון שלו לידי ביטוי, כדי לעזור לקבוצה". גם ג'יג'י בופון, שוער נבחרת איטליה שמתכונן למשחק מול ישראל ביום שני, נדרש לסוגיה ואמר: "הוא עשה בחירה חכמה מאוד. בניס הוא יוכל להפגין מחדש את הכישרון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully