וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס פרסם את סגל אנגליה: דני דרינקווטר וג'ו הארט בפנים

המנג'ר החדש של נבחרת שלושת האריות הציג את הסגל לקראת משחק הבכורה שלו, מול סלובקיה במוקדמות המונדיאל ביום ראשון. מיכאיל אנטוניו מווסטהאם זכה לזימון בכורה, ורדי וקיין בהתקפה

דני דרינקווטר קשר נבחרת אנגליה. GettyImages
פספס את היורו, עכשיו הוא חוזר לסגל. דרינקווטר/GettyImages

אחרי עוד אכזבה בטורניר גדול, הפעם ביורו 2016, תיפתח נבחרת אנגליה את הופעותיה במוקדמות מונדיאל 2018 ביום ראשון הקרוב, עם משחק חוץ לא פשוט בסלובקיה. הערב (ראשון), עם סיום המחזור השלישי בפרמיירליג, פרסם המאמן החדש של הנבחרת, סם אלרדייס, את הסגל שלו לקראת משחק הבכורה שלו על הקווים של נבחרת שלושת האריות.

מי שזכה לזימון בכורה הוא מיכאיל אנטוניו, קשרה של ווסטהאם, שבשבוע שעבר סידר לפטישים שלוש נקודות דרמטיות והערב כבש בהפסד למנצ'סטר סיטי. לחוד זימן אלרדייס שלושה שחקנים: הארי קיין מטוטנהאם, דניאל סטארידג' מליברפול וג'יימי ורדי מהאלופה לסטר. הקשר של השועלים, דני דרינקווטר, שנותר מחוץ לסגל ליורו, חזר אליו. גם ג'ו הארט, שלא ממש בטוח מה יקרה איתו בהמשך העונה, זומן.

הסגל המלא:

שוערים: ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי), פרייז'ר פורסטר (סאות'המפטון), טום היטון (ברנלי)

הגנה: גארי קייהיל (צ'לסי), נת'ניאל קליין (ליברפול), פיל ג'אגיילקה (אברטון), דני רוז (טוטנהאם), לוק שואו (מנצ'סטר יונייטד), כריס סמולינג (מנצ'סטר יונייטד), ג'ון סטונס (מנצ'סטר סיטי), קייל ווקר (טוטנהאם)

קישור: דלה עלי (טוטנהאם), מיכאיל אנטוניו (ווסטהאם), אריק דייר (טוטנהאם), דני דרינקווטר (לסטר), ג'ורדן הנדרסון (ליברפול), אדם ללאנה (ליברפול), ויין רוני (מנצ'סטר יונייטד), ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי), תיאו וולקוט (ארסנל)

התקפה: הארי קיין (טוטנהאם), דניאל סטארידג' (ליברפול), ג'יימי ורדי (לסטר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully