וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד: "מדהים להיות ליד שחקנים כמו זלאטן, אני לומד הרבה"

כובש שער הניצחון הדרמטי של יונייטד התרגש: "מדהים, מחכה לרגעים כאלה", אוהד שבר את רגלו במהלך החגיגות. ראניירי השיג ניצחון מאה בליגה ואישר כי שמייכל ינותח. קונטה: "חבל שיש פגרה"

עריכת וידאו: בן אילן
שחקני מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד, זלאטן איברהימוביץ', ויין רוני חוגגים. רויטרס
שמח שכבשתי". רשפורד/רויטרס

כל הגדולות של הפרמיירליג ששיחקו היום (שבת) השיגו ניצחונות. מנצ'סטר יונייטד עשתה את זה הכי דרמטי שיש עם שער ניצחון בתוספת הזמן של מרכוס רשפורד על האל סיטי, האלופה לסטר סיטי השיגה ניצחן ראשון העונה על סוונסי, ארסנל נרשמה גם היא ניצחון בכורה עם ווטפורד. צ'לסי נותרה מושלנת עם ניצחן קליל על ברנלי.

ילד הפלא רשפורד עלה מהספסל והפך שחקן הראשון מתחת לגיל 20 שמבקיע עבור ז'וזה מוריניו בפרמיירליג. "מדהים. אני שמח שהצלנו להשיג את שלוש הנקודות ושכבשתי", אמר בסיום המשחק, "האוהדים נכנסו לכר הדשא כדי לחגוג. אני מחכה לרגעים כאלה. זה מדהים להיות ליד שחקנים כמו זלאטן איברהימוביץ' כל יום, אני לומד מהם הרבה".

אגב, תקרית לא נעימה נרשמה כאשר אוהד יונייטד שבר את רגלו במהלך חגיגות שער הניצחון.

ריו פרדיננד התלהב מרשפורד

הרבה לחץ השתחרר אצל ארסנל ובעיקר אצל ארסן ונגר לאחר הניצחון הראשון העונה. "אני מאמין שירינו לעצמנו ברגל במשחק הראשון מול ליברפול ולא עמדנו בלחץ", הסביר הצרפתי, "לאחר מכן הגענו לשני משחקי חוץ קשים, אבל היום הראינו יכולת טובה. היינו ביתרון מבטיח במחצית, אנחנו עוד לא מאה אחוז מבחינה פיזית והיה אפשר לראות זאת במחצית השנייה. אוזיל עוד לא כשיר לגמרי אבל אני רוצה ממנו שערים ובישולים ואני מקווה לקבל את זה ממנו העונה".

על שחקני הרכש החדשים: "קנינו את מוסטאפי ופרס, הם ישתלבו בקבוצה ונעזור להם. עבדנו קשה מאוד כדי להחתים אותם, אין לנו תוכניות להחתים שחקנים נוספים כרגע".

גם כשהוא סוף סוף מנצח, ונגר הוא מוקד ללעג

קלאודיו ראניירי רשם את ניצחונו המאה בפרמיירליג והפך לזר (לא בריטי) החמישי לעשות זאת. "אני מאוד מרוצה", אמר, "במחצית הראשונה היינו יוצאים מן הכלל. הגיע לנו להבקיע יותר משער אחד. לקראת הסוף סיבכנו את המשחק עם החמצת הפנדל והשער שלהם. חשוב מאוד שהשגנו שלוש נקודות והתקדמו במעלה הטבלה".

האיטלקי אישר כי קספר שמייכל, שהוחלף בדקה ה-57, ייאלץ לעבור ניתוח. "הוא שיחק בחודש האחרון עם בקע קל. ביום שני הוא יעבור ניתוח ואז ארבעה-חמישה ימים והוא יהיה מוכן למשחק הבא. הניתוח היה קבוע בכל מקרה לשני, רצינו שהוא ישחק וגם הוא רצה אבל כשהוא לא היה מסוגל החלפתי אותו", סיפר.

מוריניו לומד מקודמיו בתקפיד

אנטוניו קונטה: "פתחנו טוב ושיחקנו כדורגל טוב לאורך כל המשחק, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים וחייבים להשתפר. חבל שיש עכשיו פגרת נבחרות כי אחרי שלושה ניצחונות הייתי רוצה להמשיך לשחק. בדרך כלל כשמאמן חדש מגיע הוא מביא את השיטה שלו ורעיונות חדשים, אבל חשוב להשיג תוצאות, כך שלהתחיל ככה זה טוב מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully