וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל רמת גן ניצחה 0:2 את בית"ר תל אביב רמלה

האורדונים נותרו כקבוצה היחידה שמושלמת אחרי שני מחזורים בזכות פנדל של ראש (25) ושער של סיטון (32): הפועל פתח תקוה ואחי נצרת נפרדו ב-1:1 דרמטי, הפועל קטמון - ראשון לציון 2:2

מוטי ברשצקי שחקן הפועל רמת גן לפני נדב קידר שחקן עירוני קרית גת. מגד גוזני
הפועל רמת נותרה מושלמת. מוטי ברשצקי/מגד גוזני

אחרי מחזור וחצי בליגה הלאומית עדיין יש רק קבוצה אחת שניצחה והיא עשתה את זה פעמיים. הפועל רמת גן הצליחה לשמור הערב (שישי) על מאזן מושלם עם 0:2 נינוח מול בית"ר תל אביב רמלה. הפועל פתח תקוה ספגה שברון לב ושער בדקה ה-95 מרגלו של מוחמד טהא וסיימה ב-1:1 מול אחי נצרת. עירוני נשר והפועל עפולה נפרדו ב-0:0, הפועל קטמון והפועל ראשון לציון ב-2:2 והפועל ניר רמת השרון ב-1:1 מול מכבי שעריים. בקיצור, הליגה הלאומית העונה מסתמנת כליגה של תיקו.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל רמת גן 2:0

האורדונים נותרו הקבוצה המנצחת היחידה גם אחרי מחזור וחצי. הפועל רמת גן שמרה על מאזן מושלם אחרי שני משחקים והפעם בזכות פנדל מוצלח של ישראל ראש (25) ושער נוסף של מייקל סיטון במתפרצת יפה בדקה ה-32. בית"ר תל אביב רמלה עם הפסד ראשון אחרי תיקו במחזור הראשון.

דקה 25: גול! ישראל ראש בעט פנדל מוצלח אחרי עבירה ברחבה של בית"ר תל אביב רמלה וזה 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 32: גול! ורשצקי עם הבישול, מייקל סיטון פרץ וקבע 0:2 להפועל רמת גן.

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 1:1

איזו אכזבה לקבוצה של אסף נמני. הפועל פתח תקוה הובילה מאז הדקה ה-52 בזכות שער של יובל יוסיפוביץ', אבל הלכה אחורה ובסופו של דבר גם ספגה שוויון בדקה ה-95 מרגלו של מוחמד טהא. תיקו שני למלאבסים העונה אחרי ה-0:0 מול מכבי נתניה בשבוע שעבר.

דקה 52: גול! יובל יוסיפוביץ' קיבל כדור עומק ונותר לבד מול השוער גד עמוס, הוא בעט מצוין פנימה וקבע 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 90+5: גול! עלי חטיב הגביה משמאל, טהא המחליף בעט חזק פנימה את ה-1:1.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
סידר את ההגנה וראה פרי בעמלו. לחמן/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון 2:2

דרמה גדולה הייתה בטדי, אבל בסופה עוד חלוקת נקודות בליגה הלאומית. הכתומים כבשו ראשונים בזכות שער יפה של שון מלכה (30), אבירם ברוכיאן (54) ואיציק כהן (56) ביצעו מהפך מהיר, אבל נס זמיר ניצל הגנה חולמנית של המארחת כדי לקבוע חלוקת נקודות בדקה ה-67.

דקה 30: גול! הרחקה רעה בהגנה של קטמון והכדור הגיע לשון מלכה, שבעט נהדר פנימה מ-18 מטר, 0:1 לראשון לציון.

דקה 54: גול! אבירם ברוכיאן בעט כדור חופשי מ-22 מטר קו אלכסוני, החומה עמדה רע וגם השוער ישראלי. ברוכיאן בעט לפינה הקרובה ופנימה, 1:1.

דקה 56: גול! איציק כהן קיבל כדור רוחב ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והלך פנימה. מהפך מהיר וזה 1:2 להפועל קטמון.

דקה 67: גול! נס זמיר פרץ נהדר לרחבה ובעט יפה פנימה, 2:2.
הפועל ניר רמת השרון - מכבי שעריים 1:1

עוד חלוקת נקודות בליגה. הקבוצה של ירון הוכנבוים נקלעה לפיגור מוקדם אחרי שער של לאורנציו בוש הרומני בדקה ה-16, אבל הצליחה לחזור לעניינים בעיקר אחרי הכניסה של סלים טועמה וגם מצאה את השוויון בדקה ה-82 לאחר מהלך בו שחקן הפועל תל אביב לשעבר היה מעורב ושי רביבו כבש.

דקה 16: גול! איזה שער יפה. בוש קיבל כדור עומק בצד שמאל של הרחבה ובעט חזק לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לרמת השרון.

דקה 82: גול! סלים טועמה בעט בתוך הרחבה, שי רביבו הצליח להסיט את זה והכדור הלך פנימה, 1:1.

עירוני נשר - הפועל עפולה 0:0

שבוע אחרי ה-3:3 במחזור הפתיחה, הפיק אייל לחמן את הלקחים, סידר את ההגנה שלו וגם ראה אותה שומרת על רשת נקייה. המאמן הוותיק, שידוע כשועל קרבות רציני בלאומית, אגר נקודה נוספת, שנייה העונה, אחרי משחק שלא היה רווי במצבים, אבל בהחלט מלא בטקטיקה ותשוקה מצדו של לחמן. מי כמו המאמן שתמיד מעודכן בכל הטקטיקות והידע מהרמות הגבוהות ביותר, יודע שאנחנו רק בתחילת הדרך ובליגה הלאומית עוד נכונו לנו שינויים רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully