וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילסן חתם לחמש שנים בברצלונה: "אלחם על אפודת השוער הראשון"

שוערה של אייאקס עבר רשמית לאלופה הספרדית, ששילמה תמורתו כ-14 מיליון יורו. סילסן, שיחליף את קלאודיו בראבו: "אני עוזב את אייאקס בטעם חמוץ, רציתי לפגוש אותה בליגת האלופות"

רויטרס

אחרי שהודיעה על מכירתו של קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי, ברצלונה מצאה שוער חדש: יספר סילסן, שוערה של אייאקס חתם רשמית לחמש שנים במועדון הקטלאני, ששילם עבורו כ-14 מיליון יורו. סילסן מצטרף לקטלאנים במקום קלאודיו בראבו שעוזב למנצ'סטר סיטי והוא יתחרה על אפודת השוער הראשון עם מארק אנדרה טר סטגן הגרמני. אייאקס צפויה להודיע על שאילתו של טים קרול שוערה של ניוקאסל, שיחליף את סילסן בין הקורות.

סיפור ההודעה הרשמית על חתימתו של סילסן הוא משעשע למדי. ראשית, השוער פתח חשבון טוויטר היום, כנראה לכבוד המעבר למועדון הפאר, והציוץ הראשון שלו היה זה שאישר כי חתם. מספר דקות לאחר מכן הודיעה גם ברצלונה על העסקה ואז סילסן מחק את הציוץ, מה שמרמז על כך שלא ממש פעל על דעת הקבוצה כאשר החליט לשתף את העולם בחתימה.

עוד בנושא:

במשחקו האחרון באייאקס: סילסן חטף רביעייה ברוסטוב
ערוץ בראבו: על המעבר הצפוי של קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי

יספר סילסן שוער ברצלונה. טוויטר, אתר רשמי
השוער החדש של ברצלונה. יספר סילסן/אתר רשמי, טוויטר

סילסן, שחטף רביעייה ב-4:1 מול רוסטוב אמש, הפסד שמנע מקבוצתו אפשרות לשחק בליגת האלופות, אמר לאחר המשחק: "זה היה המשחק הכי גרוע שלי באייאקס. הקצב שלנו היה ממש איטי ואני עוזב את הקבוצה בטעם חמוץ. באופן עקרוני, זה היה המשחק האחרון שלי באייאקס. רציתי לעזוב את אייאקס בהרגשה טובה עם אפשרות לשחק נגדה בליגת האלופות, אבל זה לא יצא לפועל".

על כך שלא שיחק במשחק הליגה האחרון מול ווילם II: "ברצלונה הבהירה לי שאני יכול לשחק בכל המשחקים, כולל במשחק הליגה, אבל המנג'ר לקח החלטה אחרת ואני מכבד אותה".

על השאלה האם הוא יהיה שוער ראשון בברצלונה, אמר סילסן: "אני לא יודע אם אני אהיה שוער ראשון בברצלונה, זה תלוי בהחלטה של לואיס אנריקה. אני צריך לשכנע אותו שאני ראוי להיות השוער מספר 1".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully