וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "בשנתיים האחרונות שחקנים לא הבינו לאיזו אימפריה הם הגיעו"

23.8.2016 / 18:00

מכבי תל אביב פתחה עונה והקפטן אמר: "צריך להסתכל קדימה". גל מקל: "יש פה סגל חזק מאוד". ווימס: "המטרה - לזכות ביורוליג". גאודלוק: "יש לי תחושה טובה". במועדון שוקלים את האפשרות שקווינסי מילר יעבור ניתוח

צילום: יותם רונן עריכה: טל רזניק

אחרי קיץ של מהפכה, הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים, מכבי תל אביב פתחה היום (שלישי) את עונת 2016/17 עם אימון בכורה שהיה פתוח לתקשורת. את האימון ניהלו עוזר המאמן רמי הדר והסקאוט החדש-ישן אבי אבן, מאחר והמאמן ארז אדלשטיין ועוזרו ליאור ליובין נמצאים עם הנבחרת באסטוניה. הצהובים הציגו את הזרים החדשים: די ג'יי סילי, סוני ווימס, אנדרו גאודלוק, מאיק צירבס ו-ויקטור ראד, שנחת אתמול בארץ ולא לקח חלק באימון. מי שכן השתתף הוא דווין סמית', שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות. הבעלים דני פדרמן הגיע גם הוא לאימון שהיה סגור לאוהדים, כאשר שלושה בלבד כן הורשו להיכנס והניפו שלטים לעידוד הקבוצה. השחקנים החדשים הגיעו לראיונות וניראו מעט מופתעים מההמולה התקשורתית סביבם.

מי שעוד הגיע לאימון וצפה מהצד הוא קווינסי מילר, שנפצע במהלך משחק חובבים בחודש שעבר וקרע בברכו שתי רצועות, הצולבת האחורית והצדדית החיצונית. כעת במועדון שוקלים ברצינות את האפשרות שמילר יעבור ניתוח, על מנת שתהליך שיקומו יתקדם בצורה מהירה יותר.

עוד בנושא:

אבי אבן חוזר להיות סקאוט מכבי תל אביב: "נוצר חלל בלעדיו"
גאודלוק: "לא מודאג מסטודמאייר", ווימס: "מאמין שנפתיע לא מעט אנשים"

גל מקל שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
"מעריך ואוהב את הצוות". גל מקל/יותם רונן

גיא פניני, קפטן הצהובים פתח ואמר: "היו לנו שנתיים לא קלות בכלל. אני חושב שהדבר הכי נכון מבחינתו לעשות הוא להסתכל קדימה ולהיות חיוביים. אנחנו צריכים לקבל את השחקנים החדשים ולתת להם הרגשה טובה, להסביר לאן הם הגיעו. יכול להיות שחלק מהטעויות שלנו בשנתיים האלו. יכול להיות שיש שחקנים שלא הבינו לאיזה אימפריה הם הגיעו ואיך צריך להתמודד עם הלחצים".

על ארז אדלשטיין והצוות המקצועי פניני אמר: "אני לא צריך לדבר עליו, כולם מכירים את ארז מהנבחרת ומהכדורסל, אין מה להרחיב, אנחנו מכירים אותו ומאמינים בו. נבנה כאן צוות חזק עם הרבה ניסיון ואופי שאנחנו צריכים, אך בסופו של דבר ימים יגידו אך העונה תיראה".

גל מקל: "מאוד מתרגש להתחיל את העונה. בנו לנו פה סגל חזק מאוד ועכשיו זה התפקיד שלנו ושל המאמנים להדביק את הכל. אני מסתכל קדימה ולא חושב על מה שהיה, זה שלא לקחנו אליפות דווקא הכניס בי רעב לקראת העונה הזו ואני בטוח שגם לשאר הישראלים. יהיה כיף השנה, כל משחק יורוליג יהיה טוב וגם הליגה הישראלית התחזקה. הקבוצה עברה הרבה תהפוכות במהלך השנה האחרונה ועכשיו נראה שבונים משהו בריא וטוב, עם שחקנים מוכחים".

גם מקל דיבר על המאמן החדש: "צריך להגיד לו מזל טוב ליום הולדת וחוץ מזה, אין מה להרחיב. אני מעריך אותו ואוהב אותו, בכלל את כל הצוות. ארז מגיע עם הרבה ניסיון, יש לו צוות שיתמוך בו ואני מאמין שיהיה טוב. יצא לי לעבוד עם הצוות הקיים ואני מאוד מחכה לעונה. השחקנים שהגיעו ישלימו אותנו ונצטרך כולם ביחד לעבוד קשה על מנת שהכל יזרום כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
"היו שנתיים לא קלות בכלל". פניני/יותם רונן

סוני ווימס אמר על קבוצתו החדשה והמקום שהגיע אליו: "מזג האוויר פה מצוין, כולם מדברים אנגלית ואני אוהב את זה. עדיין לא מכירים אותי ומדברים איתי ברחוב אבל אני בטוח שבמהלך העונה זה ישתנה. זו העונה החמישית שלי בכדורסל האירופאי והמטרה שלי היא לזכות ביורוליג. יש פה קבוצה טובה ואני חושב שנוכל לעשות דברים טובים יחד. התפקיד שלי ? איך שהמאמן רוצה, אשחק, לי זה לא משנה. אנדרו גאודלוק הוא חבר שלי ואני מקווה ומאמין שנעשה דברים טובים למען המועדון".

אנדרו גאודלוק: "יש לי תחושה טובה. אני לא יודע הרבה על מכבי, אך אני כן יודע שהשנה האחרונה לא היתה טובה כל כך. בכל מקרה, אני לא מודאג מכך, זו שנה חדשה ויש כאן שחקנים טובים. אני לא מגיע לשום מקום על מנת להפסיד, אני רוצה לזכות בתארים בכל מקום שאני מגיע אליו ויש כאן משהו טוב באוויר. אני מכיר את סוני ווימס מגיל 18 וראיתי אותו מתחילת הקריירה. הוא בחור טוב ואני אוהב אותו, אני מאמין שיחד, עם שאר השחקנים נוכל להצליח. לפעמים אני אצטרך להקריב זריקות, לפעמים סוני יצטרך להקריב ולפעמים מישהו אחר, אך נשחק בשביל הקבוצה".

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
"נוכל לעשות דברים טובים יחד". סוני ווימס/יותם רונן
אנדרו גאודלוק שחקני מכבי תל אביב. יותם רונן
"לא מגיע לשום מקום על מנת להפסיד". גאודלוק/יותם רונן
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
צלח את הבדיקות הרפואיות. דווין סמית'/יותם רונן
שחקני מכבי תל אביב. יותם רונן
מימין לשמאל: סילי, אלכסנדר, גאודלוק, צירבס ו-ווימס/יותם רונן
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
ג'ו אלכסנדר עם המדים החדשים-ישנים/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully