וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן חוזר להיות סקאוט מכבי תל אביב: "נוצר חלל בלעדיו"

הנהלת הצהובים החליטה להשיב את עוזר המאמן לתפקידו הקודם: "החיסרון שלו בא לידי ביטוי אשתקד בשינויים התכופים בסגל". הערב (18:00, חי באתר) הקבוצה פותחת את האימונים

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תערוך הערב (שלישי, 18:00, שידור חי בוואלה! ספורט) אימון פתוח לתקשורת בלבד לקראת עונת המשחקים של הקרובה. את האימון יעבירו רמי הדר ואבי אבן, מאחר שהמאמן ארז אדלשטיין וליאור ליובין נמצאים עם הנבחרת באסטוניה.

לוואלה! ספורט נודע כי אבן, ששימש בעונה שעברה כעוזר מאמן ולמשחק אחד אף כמאמן ראשי, ישוב לעמדת הסקאוט. גורמים בהנהלת מכבי תל אביב התבטאו כבר בעונה שעברה כי "החלל שנוצר בעמדת הסקאוט לאחר שאבן עבר לעמדת עוזר המאמן באה לידי ביטוי בבניית הקבוצה ובחילופים של השחקנים".

עוד בנושא:
כבר בחודש פברואר פרסמנו: אבי אבן יחזור למחלקת הסקאוטינג
ויקטור ראד נחת: "אף פעם לא שיחקתי בקבוצה עם קהל כל כך גדול"
גאודלוק: "לא מודאג מסטודמאייר", ווימס: "מאמין שנפתיע אנשים"
דווין סמית': "אני מוכן לעונה בכל הפרמטרים - פיזית ומקצועית"

אבי אבן עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לתפקיד הקודם. אבי אבן/ברני ארדוב

טיילור רוצ'סטי, בו אדלשטיין לא מעוניין, נשאר בארצות הברית אחרי שהצהובים ביקשו ממנו בימים האחרונים שלא להגיע לאימונים. במכבי תל אביב רוצים שהשחקן יחתום בקבוצה אחרת שתכסה את מרבית חוזהו. דווין סמית', שעבר אתמול בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, ישתתף באימון.

שמעון מזרחי אמר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "החיסרון של קווינסי מילר אמנם מורגש. בנוסף חסר לנו עוד שחקן בעמדת הסנטר, אולם ממה שראיתי עד כה בשני האימונים האחרונים יש לנו צוות שחקנים בהחלט ראוי. אני בטוח שהמאמנים יהפכו אותם לתלכיד אחד טוב, אני מצפה לעונה מותחת ומעניינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully