וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "יש לנו שאיפות גדולות", גוטמן: "לא יווצר כדור שלג"

ההולנדי יצא מרוצה ממשחקו הראשון על הקווים במכבי חיפה וכבר חושב קדימה: "אנחנו נלך ונתחזק". מאמן הפועל תל אביב: "עברתי הכל בכדורגל, אני רגוע". פלט: "תמיד נחמד לחזור ולכבוש"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

המחזור הראשון של עונת 2016/16 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם ניצחון ביתי דחוק של מכבי חיפה על הפועל תל אביב. שתי הקבוצות לא שכנעו במיוחד, אך הירוקים הצליחו לפתוח את העונה ואת עידן רנה מולנסטיין ברגל ימין ובהרגשה טובה בעוד אלי גוטמן ושחקניו ירדו מאוכזבים מאוד מכר הדשא.

מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
פתח ברגל ימין. מולנסטיין/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין יצא מרוצה: "זו הרגשה טובה, רצינו לנצח וידענו שיהיה משחק קשה נגד קבוצה טובה. היה כדורגל טוב. במחצית הראשונה היינו מאורגנים ולא יצרנו הרבה, אבל לא נתנו להם לייצר גם. היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק מוקדם יותר ממה שעשינו, אבל העיקר שניצחנו. אני רוצה לראות את מכבי חיפה אפילו יותר טובה מאיך ששיחקנו היום. תקשיבו לאוהדים, הם הכי טובים שיש".

על המשך הדרך: "זה רק משחק אחד, יש עוד הרבה ועכשיו אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא. פגשתי את השחקנים רק לפני שבוע והם רציניים מאוד. עשינו צעד חשוב היום, זה ייתן לנו ביטחון ונמשיך לעבוד קשה כדי להצליח. יש לנו שאיפות גדולות ובשביל זה אני כאן. הרושם הראשוני שלי מהשחקנים הוא מדהים. אנחנו נלך ונתחזק".

גליינור פלט: "תמיד נחמד לחזור ולכבוש. אני שמח שניצחנו ושכבשתי. הפציעה מאחוריי ועכשיו אני צריך להתמקד בלחזור לכושר טוב ואני מקווה שנוכל לנצח בעוד משחקים. המשחק הוא 90 דקות, במחצית השנייה שיחקנו עם תמיכה גדולה של הקהל וזה נתן לנו אנרגיה. כשאתה כובש, תמיד קל יותר לשחק.

"רנה הוא מאמן עם הרבה ניסיון, הוא אוהב לשחק כדורגל ולהיות דומיננטי מאוד. אני מקווה שנשתפר. אני רק מסתכל על כל משחק לגופו, היום השגנו שלוש נקודות ואנחנו חושבים רק על המשחק הראשון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
"אין מחשבות לצרף שחקן נוסף בהתקפה". גוטמן/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן: "אני חושב שבסך הכל לא יצרנו מספיק מצבים. במחצית הראשונה כן שלטנו בקצב המשחק, במחצית השנייה פחות והלכנו קדימה אז מכבי חיפה הגיעו לשתיים שלוש הזדמנויות. אני חסיד של שליטה בקצב ובמחצית השנייה לא עשינו את זה, הנעת הכדור שלנו לא הייתה טובה ומשחק העומק שלנו לא היה מספיק.

"לקראת הסוף הלכנו על כל הקופה ונחשפנו מאחור. אנחנו מתמקדים במה שיש ולא במה שאין, אין מחשבות לצרף שחקן נוסף בהתקפה. עברתי הכל בכדורגל, אני רגוע ולא יווצר כדור שלג. הפסדים הם חלק מהעניין".

חן עזרא: "רציתי מאוד לנצח, אני מאוכזב מאוד. במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים ולא השכלנו לתרגם את היתרון לשערים. משחק שחבל מאוד עליו. הרגשתי טוב מאוד, היה לי כיף לשחק עם החברים החדשים בקבוצה ואני מקווה לתוצאות טובות יותר בהמשך. אלי גוטמן נותן לי ביטחון וגם הקהל, אני מרוצה מאוד פה. אנחנו צריכים להתחבר כקבוצה, להיות יותר רעים ולהיות קבוצה טובה יותר. יש לנו הרבה שחקנים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully