וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי פה ה"חיה"? המספרים המטורפים של לואיס סוארס בברצלונה

חלוץ ברצלונה שיבח את ליאונל מסי אחרי ה-2:6 על בטיס: "הוא השחקן הטוב בעולם", אבל בקטאלוניה מהללים דווקא את האורוגוואי, שנמצא בכושר אימתני. סילסן על סף חתימה, בראבו נפרד

רויטרס

ברצלונה פתחה הערב (שבת) את עונת 2016/17 בליגה הספרדית בצורה נהדרת עם 2:6 גדול מול בטיס. לואיס סוארס כבש שלושער (42, 56 ו-82), ליאונל מסי עם צמד (37 ו-57) וארדה טוראן (6). אצל הירוקים כבש רובן קסטרו צמד יפה (21 ו-84).

שוער ברצלונה, קלאודיו בראבו. GettyImages
בדרך למנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. קלאודיו בראבו/GettyImages

אחרי המשחק אישר המזכיר הטכני של בארסה את שהיה ידוע עוד לפני כן, קלאודיו בראבו בדרך למנצ'סטר סיטי. "יש לנו התחלת הסכם עם מנצ'סטר סיטי לגבי קלאודיו בראבו. אנחנו מחכים להתפתחויות השבוע. כשקלאודיו עוזב, אנחנו מקווים שנחתים שוער חדש". בשבועות האחרונים דווח לא מעט על רצונה של מנצ'סטר סיטי בשוער הצ'יליאני בן ה-33 ואף דובר על סכום של כ-20 מיליון יורו. בראבו אתמול אסף את חפציו מדירתו בבירת קטלוניה ונפרד בחשבון האינסטגרם: "תודה על התקופה הנפלאה".

אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, המחליף של בראבו בין הקורות של ברצלונה יהיה קרוב לוודאי יספר סילסן, שוערה של אייאקס ונבחרת הולנד. לסילסן, שלא נכלל הערב בסגל של פטר בוס מול ווילם, יש הסכם אצל הקטלאנים לחמש שנים והוא צפוי לעבור רשמית לברצלונה שתשלם תמורתו כ-13 מיליון יורו. הבוקר כבר דווח שנרשמה התקדמות נוספת במגעים עם סילסן, ונמסר שהוא על סף חתימה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
כושר אימתני. סוארס/רויטרס

לואיס סוארס שכבש שלושער אמר בסיום: "אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה, זה הכי חשוב. בארסה תמיד פייבוריטית, יש 3-4 קבוצות שנאבקות כל שנה על האליפות והיום היה משחק טוב להראות למה אנחנו האלופים המכהנים. אנחנו צריכים להמשיך להיות חזקים בבית, זה חשוב".

על מסי, שכבש צמד, אמר האורוגוואי: "הוא חיה, מדהים, השחקן הטוב בעולם. כל מה שאפשר לעשות זה להשתחוות לו ולנסות ליהנות ממנו, כי לא כל יום אפשר ליהנות משחקן כזה".

סוארס אולי מצטנע, אבל אחרי השלושער שכבש אמש המאזן שלו מטורף למדי. הנה המספרים שלו מששת המשחקים האחרונים שלו בליגה הספרדית: ארבעה משחקים עם שלושער, 17 שערים וכושר אימתני. בסך הכל, סוארס כבש לא פחות מ-88 שערים ב-98 הופעות במדי ברצלונה (!). ב'אל מונדו דפורטיבו' כתבו הבוקר כי "סוארס בלתי ניתן לעצירה אפילו יותר ממסי בכושרו הנוכחי".

המאמן לואיס אנריקה היה מרוצה: "זה היה משחק מושלם מבחינתנו, ברמת הכדורגל וברמה הרגשית. השחקנים יצאו למגרש עם המון אמביציה ועם חשק יותר מתמיד. היינו חדים ואפקטיביים ואני לא זוכר הרבה משחקים בהם הגיעו מולנו לכל כך מעט מצבים. זה היה משחק שלם וברמות האלה, בתקופה הזו של העונה, זה לא פשוט. מסי הוא מסי. איתו ועם סוארס, הכל הרבה יותר פשוט. רק צריך להגיד להם שיצאו למגרש ויהנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully