וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:3 לריאל מדריד על סוסיאדד, 1:1 דרמטי לאתלטיקו מול אלאבס

הבלאנקוס, ללא רונאלדו, מודריץ' ופפה, פתחה את העונה עם שלוש נקודות בזכות שערים של גארת' בייל (2 ו-90+4) ומרקו אסנסיו (40). מאנו גרסיה (95) הציל נקודה לעולה החדשה, שתי דקות אחרי פנדל של גמיירו

one

אחרי ברצלונה, גם ריאל מדריד הצליחה לפתוח את עונת 2016/17 בלה ליגה כמו שצריך. הבלאנקוס טיילו ל-0:3 בחוץ מול ריאל סוסיאדד למרות סגל חסר מאוד כשגארת' בייל כובש צמד ומרקו אסנסיו מוסיף אחד. מי שפישלה במחזור הפתיחה היא אתלטיקו מדריד שסיימה ב-1:1 ביתי דרמטי מאוד מול אלאבס העולה החדשה. מוקדם יותר ניצחה ספורטינג חיחון 1:2 את אתלטיק בילבאו.

מתאו קובאצ'יץ' שחקן ריאל מדריד (למעלה) מול מרקל ברגרה שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
קובאצ'יץ' מול ברגרה/GettyImages

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 3:0

אחרי שראו את ברצלונה דורסת 2:6 את בטיס, הצליחו הבלאנקוס לפתוח את עונת 2016/17 בליגה עם ניצחון נינוח ומרשים. גם ללא כריסטיאנו רונאלדו, לוקה מודריץ', פפה, פאביו קואנטראו, קארים בנזמה וקיילור נבאס, הצליחה ריאל מדריד להיראות מצוין, להגיע להרבה מצבים ולנצח בזכות צמד של גארת' בייל (2 ו-90+4) ומרקו אסנסיו (40), שרשם משחק טוב מאוד. הקבוצה של זינדין זידאן סימנה וי על מגרש קשה והכוכב הוולשי שוב מתעלה כאשר רונאלדו חסר וממשיך בכושר הנהדר שהציג ביורו האחרון.

דקה 2: גול! עוד לא עברו שתי דקות וזה כבר 0:1 לריאל מדריד. דני קרבחאל הגביה יפה מימין, גארת' בייל עלה כמו שהוא יודע לעלות ועם כל הכוח נגח פנימה את הראשון של הבלאנקוס.

דקה 40: גול! וראן שלח כדור עומק יפה לאסנסיו, שהקפיץ באמנות מעל השוער וקבע 0:2.

דקה 55: איזו הזדמנות. מוראטה נשלח לעומק, בעט ונבלם אצל השוער, זה חזר אל טוני קרוס שבעט מהאוויר כדור אדיר למשקוף.

דקה 90+4: גול! חאמס רודריגס שלח כדור עומק יפה לבייל, שעבר בקלות את השוער ומול שער ריק בעט פנימה, 0:3.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
one

אתלטיקו מדריד - אלאבס 1:1

אחרי שראתה את ברצלונה וריאל מדריד מנצחות בקלות, אתלטיקו מדריד קיבלה הזדמנות נוחה מאוד לפתוח את העונה עם ניצחון משכנע משלה, אך ללא אנטואן גריזמן המושעה, היא נאלצה להסתפק בנקודה במשחק דרמטי מאין כמוהו עם דרמה אדירה בדקות הסיום. אלאבס האומללה, שעלתה בקיץ לליגה הבכירה, החזיקה מעמד עד הדקה ה-93 שבה החלה הדרמה. ויקטור לגארביה תפס את טורס בדרך לשער, ספק בתוך הרחבה, ספק על הקו אבל השופט הורה על הנקודה הלבנה וקווין גמיירו שהיה פושר במשחק הזה בעט לרשת הגבוהה ופנימה. גמור? ממש לא. חמש דקות בתוספת הזמן, רגע לפני שהשופט שורק, מאנו גרסיה הניף את רגל שמאל ושלח כדור שהכניע את אובלק וחילץ נקודה שבהחלט הגיעה לעולה החדשה.

ספורטינג חיחון - אתלטיק בילבאו 1:2
לחיחון: דויה צ'ופ (50), ויקטור רודריגס (53), איסמה (החמיץ פנדל, 61), לבילבאו: בורחה ויגרה (86)

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully